2012. július 12., csütörtök

Mi minden vár még rátok?


14 megjegyzés:

  1. Kiváncsi vagyok a folytatásra de halálosan:)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon helyes, legyél is, mert érdekes lesz :) Vagyis remélem! <3

      Törlés
  2. AZ első képen a volt pasija van? o.o Hát ő ok. xD De iszonyatosan kíváncsi vagyok, úgyhogy mihamarabb annál jobb mert már csak 3 napig vagyok. De szar leírni, hogy 3.. xd
    UI: UTÁLOM AZT A ROHADT ELLENŐRZŐKÓDOT.
    De persze lehetek robot is. -.-"

    VálaszTörlés
  3. Igen, mondhatjuk :D Miért nem tetszik ? :D Fú olyan jó, hogy fúrja az oldalatokat a kíváncsiság muhahhaaa :P OMG már csak 3?? :O Mit fogok egy hétig csinálni az én BigSg-m nélkül :(((
    A robotok átvették az irányítást :DD

    Most felpörögtem mert ahogy bekapcsoltam a tv-t ez fogadott: Shot me out of skyyyy, you're my kriptoniteee :))) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. MERT NINA MIATTA SZOMORÚ!És ahogyan így előre gondolok, hm nem is fogok szeretni. Ezt már kijelentettem. Ááá nem fúrja.. Valósággal csikiz belülről. Nekem ne is mond. nem is tudom hogy leszek meg nélküled, meg a fantörpikus részidtől. Nem is tudom ki fog jobban hiányozni. A szüleim és a kutyám meg macskám vagy te és ez a történet.. Jut is eszembe. Azt az 1 hetet komolyan 1hétnek vedd. Mindenki akinek mondtam úgy volt vele 5 nap nem a világ vége. Ó nem. Szombat és vasárnap is, és csak hétfőn jövök. Mindjárt sírok.. Felpörögtél? Hmm. Akkor remélem számíthatok valami fenomenálisra!:D

      Törlés
    2. Dehogynem szeretni fogod, majd meglátod :P Ó, az nagyon sok :( 7 nap? te jóságos répaföld! :( Ne sírj, gondolj arra, hogy mennyi sok jó kis, vagy ahogy te mondanád "fantörpikus" rész fog jönni :)
      És igen, számíthatsz, azon leszek! ;)

      JA ÉS KÖZEÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ! A kommentelési kis linket feltettem a bejegyzések elejére, mint ahogy neonon volt, hogy könnyebben megtaláljátok :) PUSZI

      Törlés
    3. Esetleg valami segítség? Miért is fogom én őt szeretni? AZ nekem úgy nem jó, hogy majd egyszer csak megjelenik,majd ninában mindent felkavar, és így nina és louis kapcsolatának árt, és tönkre teszi. 7 bizony. De egyszerűen túl sok. :( Azok a fantörpikus részek. Ajj.. fájdul a szívem.. :(

      Törlés
    4. Nem, nem ne gyanakodj ilyen rossz dolgokra ! :D Majd meglátod, de tetszeni fog, mert imádsz^^

      Jó lesz az a 7 nap, meglátod utána 100x jobban esik majd leülni a blog elé :)

      Törlés
  4. most találtam a blogodra és egyszerűen imádom!! :) siess a következővel. :-)))))

    VálaszTörlés
  5. Ó, de örülök neked :) Kedves vagy nagyon, és látod, már van is új rész ;)

    VálaszTörlés
  6. Én csak a "na de őt?"-re,azt mondom IGEN ŐT!!!:) SIESS!!Mikor lesz a kövi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. JÓ VÁLASZ ;D Fú, nem tudom ma már nem 100% sajnos, de holnapra megpróbálom :) Ha nagyon kapkodnék tudnék ma is hozni érszt, de nem akarok összecsapott munkát hozni nektek, mert megérdemlitek a rendesen megírtat! :)

      Törlés
  7. Kiváncsi vagyok mi lesz...:) Persze így már jó néhány résszel előrébb kicsit könnyebb...:D Mi volt a szám címe a LA-és részben?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lényeg most fog jönni úgyhogy készülj! :) Amúgy a szám címe: Blaxy Girls: I have my life

      Törlés