2012. július 17., kedd

Kis türelem!

Tudom, hogy már néhányan tűkön ültök az újabb részekért, és tudom azt is, hogy megígértem, hogy sietek. A bökkenő csak annyi, hogy váratlanul begyulladt mindkét szemem; ég, szúr, viszket, csíp, mar és dől belőle a könny. Nem igazán tudok most a monitorra meredve alkotni, ráadásul festjük a szobámat, ami nyilván rémes nagy kupival és munkával jár. Remélem nem haragszotok a rövid kis szünet miatt, sietek ahogy csak birok. Ez nem azt jelenti, hogy napokig egyáltalán nem számíthattok részre; csak azt, hogy fogalmam sincs mikor hozom a következőt. Lehet, hogy ma este, vagy holnap, de az is előfordulhat, hogy csak pár nap múlva.  Köszönöm a megértéseteket, és legyetek jók addig is! xx: BB

Ui.: türelem, új részeket terem! :)



14 megjegyzés:

  1. semmi gond és jobbulást!!! mi megvárunk inkább csak a gyógyulással törődj!! :D <3

    VálaszTörlés
  2. Tudunk mi még várni,csak gyógyúlj meg! Jobbulást!:)

    VálaszTörlés
  3. Semmi gond:$ Az a legfontosabb hogy meggyógyulj:)
    Jobbulást:) Puszi(K)

    VálaszTörlés
  4. Awhhh, atyavilág, mennyire aranyosak vagytok :) Fú, nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat, igyekszem gyógyulni :S Ahogy rendbe jöttek a szemeim turbó-mód! ;)) IMÁDAT NEKTEK @csillag @Angi @Directioner:D @Niki @Andrea Varga! <3<3<3

    VálaszTörlés
  5. Miafasz o.o Hát ezért sírtam én órákat minden nap nyaraláson? Igen eltaláltad. Hazajöttem, Mert 1 majdnem meghaltam. Milyen jó h most így beszélek róla.. 2 pedig nem jöttem ki az egyik velem nyaralóval, és három alig vártam hogy hazajöjjek és olvassalak, de jobbulást neked, és siess azzal a résszel ami miatt órákat sírtam.

    VálaszTörlés
  6. 1: nagyon örülök, hogy itthon vagy, azaz újra itt, velünk a blogon
    2: aggódom miattad, remélem nincs nagy baj :(
    3: ne sírj többé emiatt, mert igyekezni fogok, hogy újra jókedved legyen :) Bár rengeteg meló van itthon, belátom, hogy itt az ideje visszatérnem! (mondjuk ez a kötőhártya gyulladás egyre rosszabb :( ) Sietni fogok: most miattad még jobban! Kitartás pajti! :)

    VálaszTörlés
  7. Megnyugodhatsz, a halál felért egy majdnem belefulladok a vízbe mert valaki lenyom a víz alá és számba orromba megy a víz a légcsövemtől kezdve minden hova, és a rágóm is leszalad, amit 1 óra köhögés után szedek ki.. Valamint mikor lent vagyok a legalján hirtelen se fent se lent, szemem nyitva de csak sötétség, aztán egy kéz felhúz s kész.
    Megpróbálok nem sírni, a videót meg hamarosan elkészítem, ha lesz rá alkalmam.. Én is nagyon örülök hogy itten lehetek köztetek, egyik köcsög ismerős szerint aki miatt majdnem elhaláloztam "virtuális képzeletbeli barátaim közt".. Mihamar gyógyulj meg rendben? Sok-sok csók!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen Smily :( Ez nem semmi!!! Hála az égnek, hogy megúsztad! Azt a marhát meg jól szájba vágom, aki ezt csinálta veled! Idióta... És nyugodtan befoghatja, mert mi itt nem képzeletbeliek vagyunk, hanem élő emberek, és ha akarjuk még személyesen is találkozhatunk egyszer!
      Én gyógyulnék, csak a szemem már szinte kifolyt :D Te pedig pihenj sokat, most már jönnek a részek! :) Puszillak drága!

      Törlés
    2. A pláne hogy csak röhögött, és még bocsánatot sem kért. utána meg tagadta amit csinált. Nagyrészt miatta voltam szomorú mindvégig. Na és szerinted mikor én mondtam neki, hogy ti vagytok életem egyik olyan fele ahol minden más megszűnik hitt nekem? Szart-.- Pihennék én, de itt is van meló ezerrel. Én is hálát adtam százszor is. Örülök, hogy akkor ott volt a legjobb barátom és felhúzott. Ha nem teszi.... inkább ebbe nem gondolnék bele. Én is aggódom ám miattad nagyon. Nekem nagyon sokszor volt ilyenem, és nem szeretném még 1x átélni. Gyógyulj meg mihamarabb, a részre pedig még tudunk egy kicsit várni! De a megszokott szöveg h ne hiányozzon *siess ha tudsz BB:DD* Puszika!:)

      Törlés
    3. Mekkora egy barom az a gyerek...De felidegel! Az lett volna a MINIMUM, hogy bocsánatot kér.Meg sem érdemli, hogy szomorkodj miatta. De majd itt felvidulsz :)
      Köszönöm drága Smily, annyira édes vagy! Gyógyulgatok, bár még mindig olyan a szemem, mint egy veszett nyúlnak. :D És igen, sietek, ha tudok : MÁR VAN IS RÉSZ!! De a következőre mostmár nem kell majd egy hetet várni :) BB is back! Puszillak <3

      Törlés
  8. iloveonedirection2012. július 23. 11:42

    jesszusom :o gyógyulgass! most ez a legfontosabb!;)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a jókívánságodat, kedves tőled! :) <3

      Törlés