2012. május 22., kedd

13. rész: Várt Váratlan

Amikor megérkeztek Bostonba mindenkinek elállt a lélegzete. Az óceán káprázatosan nézett ki, nem is kék, inkább az a zöldes mentaszín volt. Meg sem lepek azzal senkit, ha azt mondom, hogy egy ötcsillagos hotelben szálltak meg. Nina is gyorsan hozzászokott az elsőosztályú életvitelhez. A hotel alatt egy egész wellnes-spa birodalom volt, rengeteg szauna, jógaterem, és ami Ninát a legjobban érdekelte, az a külön nekik kibérelt táncterem.
Amíg este a One Direction a Natick Mall-ban borzolta a rajongók kedélyét, addig Nina pihenés helyett a próbateremben töltötte minden idejét. Eleinte néhány csapattársa, Bryan, Susie, Franco, Lilith, Daisy, Noah és Rena a fal mentén ücsörögve, áhítattal figyelték ahogy Nina lassan összeállít egy teljesen új koreográfiát.

Aztán már túl későre járt, a termet is be akarták zárni, de a nyughatatlan lány kikönyörögte, hogy hagy maradhasson még. Képtelen volt leállni. Egy idő után már azért rajta is úrrá lett a fáradtság, így csak feküdt a padlón, és hagyta, hogy a ritmus lüktessen a bőre alatt. Néha véletlenszerűen felpattant, megtekerte csípőjét, fordult egyet, szökkent kettőt, majd elégedett arccal újra elterült a hűs földön. Aznap végig Rihanna Do your thing című számának dallamai repdestek fejében. Képtelen volt abbahagyni a dobolást lábával, a bólogatást a fejével, vagy a dúdolást. Észvesztő volt -ezt maga Niall is mindig mondta- mennyire magával tudja Ninát ragadni a zene. Mintha a mellkasa mögött egy CD-lejátszó lenne.
Késő éjjel volt már, mikor abbahagyta a táncikálást, de képtelen volt aludni térni. A stáb felnőtt tagjai még lent italozgattak a kaszinó teremben. Szórakozottan lesétált az elegáns bárba, ahol még Timothy is nagyban pókerezett.
- Hát te mi járatban? Beszállsz egy körbe? -kortyolt bele aranyló whiskey-jébe. Timothy 26 éves is elmúlt már, így nyugodt szívvel ihatott alkoholt még itt az Egyesült Államokban is, de Nina még nem volt 21.
- Csak táncoltam. -ült bele ölébe, s közben belesett Timo lapjai mögé. - Utálom a szerencsejátékokat. -vetette oda flegma stílusában. - Inkább szerezz nekem valamit inni! -kacsintott a fiúra.
- Ezen ne múljon! - markolta meg a lány fenekét, amit Nina nem vett túl jó néven, de mire reagálhatott volna a számára gusztustalan cselekvésre, addigra már Timo a bárpultnál rendelt. Rögtön vissza is tért kezében egy nagy pohárral. Nina elejtett egy apró mosolyt köszönetként, aztán nyomott egy apró csókot Timothy szájára és eltűnt. Kint ült le, hanyagul lerúgta edzőcipőjét félúton, lábait pedig a medence jéghideg vizébe lógatta.
Nina szemszöge:
Csak ültem a medence peremén, és játékosan kavartam lábaimmal a vizet. Közben egyszerűen nem gondoltam semmire. Aztán hirtelen valaki óriási csobbanással ugrott a vízbe. Kicsit hátrahőköltem, aztán elmosolyodtam, mikor láttam, hogy Niall az.
Amint feljött a víz alól kisfiús kacajával üdvözölt.
- Szia Nino! Te sem tudsz aludni?
- Nem, azt hiszem túl fáradt vagyok hozzá.
- Hé, észnél vagy! -úszott oda mellém, s kapta ki kezemből a poharat. Beleszagolt, majd felhúzott orral nyugtázta, hogy beigazolódott sejtése. Alkoholt iszok.
- Add vissza! -nyúltam érte, mert ennyi lazításra szükségem volt.
- Tudod, hogy nem szabadna ilyet innod! Kitől van?
- Timo-tól. De ha nem adod vissza, hozok másikat! -fenyegettem, mire kinyújtotta karját felém. Fogalmam sem volt mire készül. Én is nyúltam volna a pohárért, de ő megragadta a karomat, és majdnem tőből kitépte. Csak úgy kapkodtam levegő után, mikor felúsztam a víz tetejére. Niall csak egy rövidnadrágban volt, én viszont teljes ruhástól lubickolhattam. Bosszúéhesen úsztam felé, és nyomtam le szőke kobakját a víz alá. A vízi csata közben eltűnt a poharam. Vele együtt a whiskey is. Talán reggel majd a medencetakarító kihalássza.
Csuron vizesen, csöpögő arccal és hajjal ültünk ki a partra.
- Hallod Nina, nem akarok apáskodni meg ilyenek, de azért légy résen Timothy-val!
- Ezt miért mondod? -csavartam ki hajamból a vizet.
- Tudod, hogy bírom őt, oltári jófej, csak... féltelek, oké? Nem akarom, hogy megbántson vagy ilyesmi.
- Nem fog. -túrtam össze víztől lelapult haját. - Régóta ismerem. És egyébként sem vagyok szerelmes belé. Most még csak...  jól elvagyunk.
- Örülök, hogy kezdesz beilleszkedni. -mosolyodott el.
Miután Niall hajlandó volt végre felmenni, hogy megpróbáljon aludni kicsit, én még lent maradtam. Elnyújtoztam az egyik nyugágyon, s legnagyobb döbbenetemre, reggel ébredtem fel. Vagyis egy jóképű srác keltegetett.
- Hölgyem, jól van? -fogta meg a vállam finoman. Én meg mint egy eszelős riadtam fel.
- Mi van? Jól vagyok, csak elaludtam. Kösz. -pattantam fel még midig nyirkos ruhában, behullámosodott hajjal. Sietősen trappoltam fel a hotelszobánkba, de az odáig tartó úton végig tüsszögtem. Persze ilyenkor ütközik az ember ismerősökbe. Harry és Zayn tartott velem szembe az előtérben.
- Úgy tűnik valakinek izgalmas éjszakája lehetett. -mutatott Harry a vizes ruhámra, és akkor vettem észre, hogy a fél melltartóm kilóg a trikómból, majd mindketten kuncogni kezdtek.
- Menjetek a fenébe! -morogtam, majd gyorsan megigazítottam magamon a göncöt. Összeszorított szájjal meneteltem el a szobámig, majd átöltöztem.

Délután a fiúkkal városnéző körútra indultunk. Megint persze Ninára várt mindenki, ezért kapkodva rontott ki a hotelszobából, és figyelmetlenségének köszönhetően nekiment valakinek a nagy hévben.
- Hé!
- Bocs. -intézte el röviden Nina, de mikor felnézett két igéző kék szempárba ütközött tekintete.
- Nem igaz, hogy nem tudsz jobban vigyázni! -morgott Louis azzal a tipikus akcentusával.
- Nem igaz, hogy mindig elefántot csinálsz a bolhából! -felelt vissza csípős hangon
- Borzalmas vagy! -fintorgott Louis, s közben élesen fúrta tekintetét Nináéba.
- Te meg olyan tökéletes, hogy igazán elköltözhetnél Saint Louis-ba. -vágott vissza, s erre a 10 pontos beszólásra még Louis sem tudott hirtelen mit mondani.

Az csak egy dolog volt, hogy a nap már ki sem sütött aznap. És az meg egy másik, hogy valamiért Nina vércukra egész kirándulás alatt rakoncátlankodott, s emiatt végig szédelgett. Harry többször oda is ment hozzá, és kérdezgette: Minden oké? Jól vagy? Nina meg mindig azt füllentette, hogy: Persze, kutya bajom. Talán a tegnapi alkohol, na meg a kimerültség kombónak nem örült az amúgy sem egészséges szervezete.


A nézelődés közben Liam végig kamerázott. Louis a telefonjával fotózgatott, Niall-t csak a kaja érdekelte, Nina pedig szorgosan írogatott valamit. Harry mindig próbált a szőke lány közelében maradni -persze anélkül, hogy a paparazzik a barátnőjének nézzék- és mindig kotnyelesen figyelte mit ír olyan szorgosan a lány.
Amíg a fiúk megálltak egy hot dogos standnál, addig Nina leült egy padra, és vakmerően folytatta a körmölést. Néha felnézett, körbesandított, aztán tovább írkált mindenfélét a noteszébe.
- Te ennyire unatkozol? -dugta oda fejét Harry, miközben Niall-t megszállta néhány rajongó.
Nina képtelen volt válaszolni, csak hümmögött.
- Föld hívja Horant! Megmutatod mit irkálsz? Szép a kézírásod. -kotnyeleskedett tovább a göndör, és a vaskos noteszért nyúlt, de Nina nem engedte. A nagy civódásból az lett, hogy a notesz egy eldugott lapja mögül kicsúszott egy fénykép... Pontosan az a fénykép. A minden fájdalmat jelentő fénykép. Harry érdeklődve kapta fel a földre hulló fotót, majd vizsgálni kezdte.
- Ki ez a srác? -fordította meg a fényképet, majd felolvasta a hátoldalán levő karcos írást: -Floyd mindig veled lesz.
Nina arca kővé dermedt, majd felbőszülten kikapta Harry kezei közül a fotót. Keserű arccal dugta vissza a lapok közé, s dühében az előbbi firkálmányait kitépte a noteszből. Harry mit sem értve figyelte a lány dührohamát. Nem mert semmit sem szólni.
Nina besokallt. Egyre jobban szédült, és most még Floyd neve is előkerült. Szótlanul elfordult Harrytől, s felhúzta a padra térdeit. Fejét a combjára hajtotta, és remélte, hogy nem szól hozzá senki. Legszívesebben kiírta volna magára, hogy VIGYÁZAT, ROBBANÁSVESZÉLY! Forgott vele a világ minden értelemben. Ebben a pillanatban nagyot dörrent az ég. A kirándulás véget érni látszott, de a társaság megoszlott. Niall, Zayn és Harry nyűgös volt, és mindenképpen vissza akartak menni a kényelmes hotelbe. Nina, Louis és Liam, valamint Daisy, Rosie és Noah még maradt volna a városban. Így kettévált a csapat. Harry a kocsiban egyből elmesélte Niall-nek Nina előbbi, különös viselkedését.
- Niall, Ninával minden rendben? Mert nagyon fura volt az előbb.
- Ő már csak ilyen. Mikor milyen a kedve. -nevetgélt Niall, mert nem hitte, hogy lenne jelentősége annak, amit Harry mond.
- Nem, nem. Egész úton jegyzetelt. -magyarázta összevont szemöldökkel
- Tudom. Mindig ezt csinálja, ha új helyet fedezhet fel. Mindig nála van az a notesz, amolyan kódolt nyelvű napló. Amikor régebben nyaralni mentünk, az új helyeken leírta az összes utcanevet, amit meglát, leírja, milyen illatokat érez, milyenek az épületek, miket evett meg hasonlók. Szokatlan tudom. Van egy egész füzete tele utcák- és terek neveivel.
Harry elképed a nem mindennapi hobbin.
- Akkor előbb is azt írta olyan bőszen?
- Persze. Más fotókat csinál, ő pedig inkább szavakkal örökíti meg a látottakat.
Eközben Zayn csendben hallgatja a beszélgetést. Szeret megfigyelő lenni és a háttérben maradni.
- És ki az a Floyd? -teszi fel gyanútlanul a kérdést Harry, mire Niall éppolyan zavart arcot vág, mint az imént Nina. Harry egyből észreveszi kettejük hasonló reakcióját.
- Honnan tudsz róla? -kérdezett vissza ijedten Niall.
- Hát az előbb megláttam a fotóját Ninánál, és akkor mint aki bekattant kitépte irományát a noteszből, és olyan volt, mint aki mindjárt sír.
- A fenébe. -sóhajtott Niall. - Sajnos nem mondhatok erről semmit, ez Nina élete, de kérlek, hogy soha többé ne kérdezd őt erről. Még a Floyd nevet sem ejtheted ki.
- Ez elég komolyan hangzik. Ígérem nem faggatom! -bólogatott megértően.
Egy újabb őrületes koncert után máris búcsút kellett venniük Bostontól. A One Direction kapott egy magángépet. A többiek pedig kénytelenek voltak menetrend szerinti utasszállítóval repülni. Niall nagyon aggódott nővére miatt, ugyanis Nina köztudottan retteg a repüléstől, s az Amerikába tartó utat is erős lélekjelenlétének köszönhetően élte csak túl. Niall felajánlotta, hogy helyet cserél Jennával, aki így Louis-val, ő meg nővérével utazhatna együtt, de Nina lebeszélte róla. Nem akarta, hogy megint miatta legyen rendbomlás.


Louis és Jenna úgy búcsúzkodtak a reptéren, mintha egy egész hónapról lenne szó. Lassacskán a többiek is érezték, hogy románcuk kezd nagyon erőltetettnek hatni. Ráadásul Louis az örökös rosszkedvével kicsit sem tűnt szerelmesnek. Mert aki szerelmes, az majd kicsattan a boldogságtól. Jenna Dunler meg amúgy is fura egy csaj, mert még azt is kihisztizte az orvosánál, hogy levegye a gipszet, mert félt, hogy így nem tetszik "Lou-nak", ahogy ő nevezte Louist. Mit sem törődött vele a felelőtlen lány, hogy ezzel lába felépülését kockáztatja.

- Srácok, készen álltok? -vigyorgott Brendon a fedélzetre lépve. Az 5 jómadár izgatottan kiabálta, hogy igen.
- Az úticél? -kérdezte félrebillentett fejjel Zayn
- Kapcsolják be az öveiket uraim, mert a One Direction Chicago-ba repül! -nevetett Brendon. A fiúk az úton nem fértek a bőrükbe, kihasználták, hogy magángéppel utazhatnak. Kergetőztek, nyúzták egymást, zenét hallgattak, filmet néztek, énekeltek. De nem mindenki volt ilyen aktív, Louis például hamar elaludt:
Liam persze egyből kapott az alkalmon, és cukrot szórt Louis lábára. Tanulság: senki sem aludhat el büntetlenül.
A másik gépen a fiúk segédcsapata utazott. Rosie látta Ninán, hogy nem érzi magát túl jól, ezért a lány kezébe nyomott egy Nintendo DS-t, hogy azzal kösse le magát, s így gyorsabban eltelik az idő is. Közben Rosie laptopján Nina felfigyelt egy fényképre, amin Timo és Rosie mosolyog:

Babeeees ❤😊 (Taken with Instagram at CSUF Residence Halls)
Csak ekkor vette észre, hogy mennyire hasonlóak a vonásaik. Nina számára új információt tudott meg: Timothy és Rosie unokatestvérek.
- Timo nem mondta? -lepődött meg a keleties szépségű lány, majd a Nina melletti ülésen szunyókáló Timothy-ra sandított.
- Nem. -felelte röviden Nina, majd kényelmesen hátradőlt székében, válla elé dobta hosszú tincseit, és játszott tovább.
Mikor leszállt a gép, Nina megkönnyebbülve lépkedett le a lépcsőn, és legnagyobb örömére Brendon és a banda már ott várta őket a terminálban. Jenna félrelökte Ninát, és félig egy lábon szökdécselve, félig sántikálva tipegett Louis elé. Niall szája is széles mosolyra húzódott, amint észrevette Ninát és Rosie-t nevetgélve közeledni.
- Gyertek ide szépségeim! -tárta szét karjait, majd vidáman átkarolta a lányokat.
- Rettegj Chicago, jövünk! -harsogta Harry
- Minden rendben volt? -kérdezte meglágyult hangon Niall Ninától.
- Persze, ezzel az izével játszottam végig! -mutatott Nina a kezében szorongatott masinára.
- Nintendo DS? Haladsz a korral Nina! -veregette meg hátát Harry játékosan.
- Ez nem Louis-é? Pont ilyet loptak el tőle múltkor. -szólalt meg Niall, s amint kimondta Louis nevét, az említett már ott is termett.
- Hé, ez meg hogy kerül hozzád? -emelte fel hangját egyből
- Én csak játszottam. -felelte ártatlanul a szőkeség.
- Ja persze, meg loptál. -förmedt a lány arcába. A mindig bájos és mosolygós Rosie ezúttal gorombán leteremti Louis-t.
- Hűtsd le magad Tommo! Ezt a vackot én találtam meg magára hagyva egy koncert után az öltözőben. Eltettem, hogy visszaadjam. Szóval nem lopta el tőled senki, hanem csak egyszerűen rendetlen vagy!
Mindenki lepetten figyelte Rosie sosem látott arcát. De igaza volt. Louis-nak nem volt más választása, bocsánatot kellett kérnie az alaptalan vádaskodás miatt.
- Oké. -sóhajtott- akkor elnézést kérek -nézett erőltetett megbánással Ninára- És köszönöm Rosie, hogy elhoztad nekem.
Nina persze nem esett hanyatt ennyitől, ezért reflexből visszavágott.
- Nesze! -dobta oda a kék kis doboznak tűnő masinát, s Louis éppen csak elkapta- Amúgy bocsi, de megdöntöttem a rekordodat az Angry Birds-ben. -vont vállat gúnyos ábrázattal Nina. Hiába volt gyönyörű babaarca, Louis gyilkos pillantással meredt rá. A többiek nevetni kezdtek, de a feszültség sehogy sem oldódott. Közben a mikrobuszok felé vették az irányt.
- Hé Louis, lazulj már! -ragadta meg barátian a srác vállait Niall.
- Tudom, hogy a nővéred Niall, de képtelen vagyok elviselni.
- Jaj ne már! A többiekkel már egész jól kijön! Ha talán te is úgy állnál hozzá...
- Nem tudom haver... -ingatta a fejét
- Louis te vagy az egyik legjobb barátom, de nem értem, miért viselkedsz így. Te mindig jóban vagy mindenkivel. Vele miért nem?
- Biztos nem vagyunk kompatibilisek. -rántotta meg a vállát viccelve
- Komolyan nem értelek, beleszerettél vagy mi? -heccelt Niall
Louis ideges felháborodással meredt tejföl szőke haverjára.
- Hülye vagy ember?
- Miért? Egyidősek vagytok, Nina pedig nem elfogultságból, de álom jó csaj.
- Ja, csak kihagytad, hogy bajkeverő, züllött, pimasz, modortalan, nagyszájú, flegma... -sorolta Louis, mire Niall csak csalódott arccal kereste meg a tömegben a szóba forgó lányt, s figyelte, ahogy kitartóan vonszolja maga után bőröndjét. Látva ezt otthagyta Louis-t és kikapta Nina kezéből a nehéz csomagot.
- Bírom egyedül is! -akadékoskodott Nina fújtatva
- Tudom, de tele vagyok erővel. -csitította nővére önérzetességét, s lovagiasan cipelte 100 kilósnak tűnő csomagját.
Liam és Harry közben észrevette, hogy Zayn lemaradt.
- Hé várjatok, Zayn hol van? -fordult meg Liam.
- A terminálban láttam utoljára. - mondta Nina
- Látom már, ott van! -mutatott az említett hely felé Harry. Nina nyűgösen toporzékolt, mert nagyon nem volt már kedve itt időzni. Hirtelen azonban egy jól ismert vörös hajkorona bukkant fel Zayn mellett, s tulajdonosa a szívtipró karjaiba ugrott. Nina szemei kis híján kiugrottak a helyükről.
- Ezt nem tudom elhinni... -motyogta orra alatt földbe gyökerezett lábakkal.
- Ki ez a csaj? -kérdezte valaki
Mint valami turistacsoport, úgy állt, és bámult mindenki Zaynék fele.
- Ő a legjobb barátnőm. -sütötte le szemét összezavarodva Nina.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése