2012. szeptember 27., csütörtök

Köszönöm

hogy türelmesek vagytok. Komolyan igyekszem, még ha nem is látszik. Sajnos ez a fránya suli időszak nagyon megnehezíti az írást. Jóformán csak hétvégén jut időm rá, ha jut. Köszönöm, hogy a ritkán felkerülő részek ellenére még olvastok, és írtok, akik írtok :) Sokat jelent, és kérlek ne hagyjátok itt ezt a blogot, mert ígérem, még sok meglepetést fog hozni számotokra. Idővel...
A következő rész még fogalmam sincs mikor jön, egyelőre el sem kezdtem, de sietek, ahogy bírok. Kitartás, nem akarlak titeket cserben hagyni! Csók: BB


és egy fontos KÉRDÉS hozzátok! Kinek, mi a véleménye a LWWY-ról, valamint mit szóltok Louis új hajviseletéről? Hm? ;)

17 megjegyzés:

  1. már megrendeltem a cd-t éa klipet is letöltöttem és mindennap megnézem a telefonomon:D-vandaa és ne aggódj mindenki megvárja a részeidet:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűű, de jó neked :) Én is meg akarom rendelni, csak most másra kell a máni :S De úgysem nyugszom, amíg meg nem lesz :)Hát ja, az a klipp valami frenetikus, én is kénytelen vagyok megnézni naponta többször, mert annyira hihetetlenül cukik benne, meg úgy el lett találva az egész... mint mindig :)Köszönöm, hogy leírtad a véleményed :* csók Vanda! <3

      Törlés
  2. én mindennap fellépek megnézni, h van e új rész.:) és ha van, annyira izgulok, h mi lesz benne... persze, h tanulni kell.mindenkinek:) de nem baj.. a lényeg, h ne hagyd abba:):)
    az új dal nekem nagyon tetszik, most is azt hallhatoom.. imádook.. és Louis haja?! hát én szerelmes voltam az előző hajába.. imádtam..komolyan mondom h belezúgtam Louis régebbi hajába.. és hát ez a mostani nem annyira teteszik.. igy is eszméletlen szexy;):D.. igyis imádom:):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia kedves! Óóóó, de kis édes vagy, ez jól esik :) Köszönöm a bíztatást, nem tudnám abbahagyni egyelőre :) Csak sajnálom, hogy nem jut rá elég időm :(
      Lehet, hogy hülye kérdés volt, hogy tetszik-e az új nóta, mert ki az a hülye akinek nem? :P Louis hajával kapcsolatban pedig egyetértek, én is a régi hajába voltam zúgva, és mikor először megláttam az újat (asszem a vma-n) kicsit meglepődtem...mondom ne már...De mostanában érzem, hogy ebbe ahajába is belezúgtam ^^ Köszi, hogy írtál, cupp!

      Törlés
  3. Megértem hogy sokat kell tanulnod!! Nyugodj meg mi tudunk várni csak tényleg ne hagyd abba!! Én személy szerint imádom az új számukat nagyon jó a klipp és mindannyian nagyon helyesek na de Zayn most bocsánat a kifejezésért kurva jól néz tetszik a hajában a szőke tincs!! Pedig amúgy nekem Louis az apszolút favoritom!! Hát nekem is a régi haja tetszett jobban de ez is jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a megértést :) Hát ez igazán édes dolog! Nem hagyom abba. :)
      Hahahha, teljesen egyetértek, minden egyes szavaddal. Igen, nos nem tudom ki hogy van vele, de Zayn valahogy mindig kurva jól néz ki :D Szerintem is feldobta a haját ezzel a szőke kis tinccsel :) Ó, és ebben sem különbözik a véleményünk: LOUIS A FAVORIT! Bár ezt élesen nem is merem kijelenteni, mert mindannyian nagyon közel állnak a szívemhez, de talán Louis után Niall a legjobban!

      Törlés
  4. Amiatt ne izgulj, hogy a kevesebb időd és a ritkább részek miatt elhagyjuk a blogot :) Jön amikor jön, és mi nagyon örülünk, amikor jön! :D Én legalábbis mindenképp!! És bocsi, hogy az utóbbi részekhez nem írtam komit, csak nekem is kevesebb az időm, novemberben szóbelizek németből és nagyon félek tőle, de attól még MINDIG ELOLVASOM A RÉSZEKET!! :D És gondolatban átterpeportálok neked egy hatalmasnagy dicséretet, csak hát az nem ugyanaz... Most is mennem kell, vendégek vannak, de úgy gondoltam, tudnod kell hogy nagyon nagyon szeretem a blogomat, bár egy kicsit megijedtem hogy itt most abbahagyod! DE nem, és mindig felszoktam nézni, legalábbis hétvégén mindenképp!

    Puszipuszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj müzli! Éppen kérdezni akartam, hogy hova tűntél...már megijedtem, hogy elhagytál engem és Nináékat, de nem feltételeztem komolyan ilyesmit rólad :D
      Nagyon hálás vagyok a nyugtató szavakért :)Szóval látom akkor más sem unatkozik! Elhiszem, hogy parázol, hidd el nagyon jól átérzem a helyzetedet, nemrég én is átéltem ezt, aztán jött az előrehozott német érettségi, aztán meg az igazi érettségi, szóval... KITARTÁS! Csak ügyesen, menni fog az ;D Szorítok!

      Helyes, hogy felnézel, remélem ezen a hétvégén most már tényleg meg tudom írni az új részt! ;) Köszönök mindent kispjatás <3 pussz!

      Törlés
  5. Ami azt illeti, nem rég kezdtem olvasni a blogot, de istenítem:D Imádom!!!! A sulit megértem, én is így vagyok vele, és sajnos nincs sok időm írni. De megéri mikor látom tetszik a munkám. Remélem te is így vagy vele! Hisz csodálatos amit csinálsz! Én türelmesen várok akár több hetet is a folytatásra:]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, sziaaa! Juj, ennek de örülök! Hogy találtál a blogomra? :)
      Igen, igen, jól mondod! Tényleg megéri, mert nem csak magadnak írod, hanem az olvasóidnak is, és borzasztó sok energiával feltölt, ha látod, hogy tetszik nekik, amivel ügyködtél :) Hú, elpirultam szinte a kommenteden, köszönöm! Megpróbálom azért most már lerövidíteni, hogy ne kelljen több hetet MÉG várni! ;)

      Törlés
  6. Annyira imádom ahogyan írsz, én biztos nem fogom itthagyni ezt a blogot. Megértem, hogy nincs időd szerintem most ez mindenkivel így van. Nagyon várom a következőt, de nem siettetlek. Ahogy tudod, úgy hozod, én nem megyek sehova. :)
    Egy lelkes olvasód: Viki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves-lelkes olvasóm, Viki! :) Rettentően jól estek a szavaid, nagyon szépen köszönöm! Drága vagy, hogy türelmesen vársz,pedig már egy jó ideje nincs rész. Szóval még egyszer köszi! :) xx: BB

      Törlés
  7. Még sosem írtam neked, de egyszer mindent el kell kezdeni (: Egyszerűen imádom a történetedet, azt ahogyan írsz, és amikor már azt hiszem, hogy minden rendben lesz, kiderül, hogy mégsem. Imádom az érzést, amikor ide kattintok egy hosszú nap után és ár rám egy fejezet, de türelmes vagyok, mert saját tapasztalatból tudom, hogy ha nem megy az írás, nem szabad erőltetni. Egyszóval várok, ameddig csak kell, és addig is, ha lehetnék pofátlan, kíváncsi lennék a véleményedre az én történetemről: skyescorner.blogspot.com
    Ha lehetséges, és ha lehetek ilyen önző, benne lennél egy link/banner cserében? Persze, ha nem szeretnél kitenni, én akkor is kiteszlek, mert szeretem a történeted. <3 xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Atyaég; jól tetted, hogy írtál! Borzasztóan örülök, amikor olyanok írtok nekem, akik eddig még nem :) Igen, jól írtad: egyszer mindent el kell kezdeni! Tudod nagyon feldobott a kommented! Köszönöm az elismerő szavakat, sokat jelent ám! Így igaz: erőltetni nem lehet, mert abból nem sül ki semmi jó. Igazából ihletem lenne, időm és hangulatom hozzá már kevésbé. Remélem ezen a hétvégén végre mindkettőt kapok :)
      Persze, megnézem a blogod! Írok is véleményt majd oda, oké? Bannerem sajna nincs, bár kedvet kaptam csinálni egyet :) Szóval a válaszom: Persze, benne vagyok! Egyébként a linkek menüpontban oda is van írva, hogy bárkivel cserélek linket :) Nos, majd akkor a blogodon üzenek ;) Köszönööööm <3 xx: BB

      Törlés
  8. Szia! megint én Vanda:DD múltkor is segítettél a zenével kapcsolatban.. most a lejátszóban van a whistle cover coreytól és hiába irtam be youtubera nem adta ki nekem:D nagyon béna vagyok tudom de azt hittem ha kimásolok egy számot csak kidobja de mégsem:D szóval tudnám nekem segíteni?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. felejtsd el:D megtaláltam:DD végig a szemem elött volt:$:D

      Törlés
    2. Hahahha Vandaaaaa :D Nagyon bírlak! :D Örülök, hogy megtaláltad végül! ;)

      Törlés