2012. október 7., vasárnap

56. rész - Fuss el véle?



Langyos est omlott a násznépre, mézédes boldogság lengett körbe a szellővel kergetőzve. Az égen lehetetlenül sok csillag ragyogott, mintha csak a mai napra rendeltek volna belőlük ötször annyit, mint amennyi általában látható szokott lenni. A ragadós, mámoros öröm emberről emberre terjedt, s nem volt arc, mely ne lett volna felderülve. Hangulatos élőzene adta a táncolni vágyó vendégek talpa alá a muzsikát. Amíg a hatalmas, fehér vászonsátor melletti füves placcon javában dúlt a vigasság,  alatta a beszélgetni vágyók ücsörögtek a különlegesebbnél különlegesebb étkekkel megpakolt asztaloknál. James nagyija, Irene néni is roppantmód élvezte a lagzit, pláne, hogy a maga 88 évével szinte teljesen süket volt, és a látása sem mondható már élesnek. Na de hangja! Az bezzeg volt. Harry Styles "szerencséjére" a koros hölgy pont őt választotta ki beszélgető partnerének; van ízlése. A göndör hajkoronával megáldott szívtipró már saját fürtjeit tépdeste volna kínjában. Aggódva meresztgette szemeit a tömegben megpillantott, szebbnél szebb lányok fele. Fontos dolga lenne, méghozzá halaszthatatlan hódítások várnak rá, nem pedig Irene néni eget rázó kalandjait kellene hallgatnia, mint hogy hogyan keverte össze a kapszula méretű halló készülékét a szívgyógyszerével, s tette a fülébe a gyógyszert, aztán pedig csodálkozott, hogy nem hall. A hallókészüléknek pedig korántsem a gyomrában kellett volna landolnia.

- Irene néni, mennem kellene. - szakította félbe a fiú a hölgy meséjét. Egyre feszültebb volt. Lassan egy órája itt dekkol.

A ráncos arc rosszalló vonásokba gyűrődött. - Látod fiacskám ez a ti bajotok. Hogy örökké csak rohantok. Mindig csak mennetek kell valahova.
Harry mérgesen fújt egyet; nehogy elkezdje, hogy bezzeg az én időmben csak csuhéjból készült babákkal játszhattunk. Azt sem tudtuk, mi az a tévé.

- Nem erről van szó, csak várnak a barátaim. -erőltetett udvariasságot hangjába, kényszermosollyal pofiján.

- Ó, dehogynem! Ismerlek téged Frederick, mint a rossz pénzt! Megint csak inni mész a haverjaiddal, mi?

Harry felhorkant: - De hát én Harry vagyok! -bizonygatta személyazonosságát.

- Ne beszélj már zöldségeket Frederick! Ha apád élne, biztosan jól elverne a nadrágszíjjal.

- Tudom mama, tudom. -bólogatott Harry, mert úgy vélte, jobb, ha ő most bizony Frederick lesz, mert a nagyi addig úgy sem nyugszik le, míg be nem bizonyítja az igazát.

- Na jól van te anyaszomorító! Elfáradtam. Kísérj be az ágyamba, lefekszem! -állt fel a székről. Harry nevetett volna, de helyette csak bosszankodott, amiért képtelen elszabadulni Irene nénitől.

- De hiszen az esküvőn vagyunk! -ripakodott az idős nőre, kinek a fején meglibbent az a néhány szál, vattaszerű haja.

- Jaj Frederick, hát végre megnősültél! Hívd ide a menyasszonyt, hagy nyilvánítsam ki részvétemet felé!

Öreg nyanya, de gúnyolódni még tud. Harry pattanásig feszült idegekkel ültette vissza a fonott székre. - Idehívom, várj meg itt! -kötötte lelkére művigyorral. Majd kelletlenül megpaskolta a néni vállát. Rohant volna el, mint akit kergetnek, de Irene megragadta a fiú karját öltönyénél fogva.

- Hova rohansz? Gyere, táncoljunk!

Louis levakarhatatlan vigyorral ült, gyertyafény világította meg arcát. Egyenesen szédült a boldogságtól, vagy talán a sok pezsgőtől. Semmi másra nem tudott gondolni, csakis arra: Nina és ő. Ő és Nina. Ők. Ketten. Együtt. Apró szavak, hihetetlenül nagy jelentéssel. Mobilja rezegni kezd zsebében, ez kiszakítja örömittas ábrándjaiból.

Az utolsó választ már észre sem vette, mivel Nina Horan egy méterre állt előtte, és a látvány lebilincselte. Megvált barackszín abroncsától, s helyette egy testhez simuló aranyban csillogó miniruhát viselt. Ezidáig James-szel táncolt, egészen felszántották a parkettet egy Michael Jackson számra, mert hiába: a táncos, az mindenhol táncos. A szöszi elfojtott boldogsággal ragadta karon újdonsült fickóját, mert az a szám (katt rá) csendült fel, amely Nina örök kedvence volt, bár sosem vallotta volna be. Lassú volt és mámorosan romantikus.

Louis nem volt oda a nyilvánosság előtti táncért,  de a mai estén még ezt a gátlását is gond nélkül levetette. Vigyorogva lépett a lány elé, karjai maguktól fonódtak vékony derekára. Lassan, esetlenül lépkedtek ide-oda, de ez egyáltalán nem zavart senkit. Olyanok voltak, mint a kamaszok és az a bizonyos első szerelem. Pusztán elégedett voltak, hogy látják egymást, hogy érintik egymást, hogy érzik egymást. Kész röhej ez a szerelem-dolog. Fújtak egymásra, karmaikat kieresztve, miközben a lehető legcifrább szitokszavakkal illették  másikat, és minden ügyes-bajos botrány után, élet s halál közt dúlva-fúlva, ezen az estén végre a két fél egy egésszé forrt. Most egymáshoz simulva táncolnak; érzéseiket bátran és annál mohóbban felvállalva. Megbabonázva mered egyik a másikra, képtelenek betelni egymás vonásaival, illatával. A dallamok szívet melengetőek, mintha csak és kizárólag kettejüknek szólna, s igazság szerint teljesen meg is feledkeznek róla, hogy ma mit is, s kiket is ünnepelnek valójában. Mert úgy érzik a mai nap az övék.


Meg sem lep senkit, hogy Niall a sültes tálba borulva falja a finomabbnál finomabb falatokat, mintha egy hete nem evett volna. De hiába a sok mennyei falat, boldogsága nem teljes. Nagyon is jól tudja, nem ezt kéne most tennie, mikor Rosie ott unatkozik egy sötét asztalnál, csak arra várva, hogy valaki felkérje táncolni.
- Miért nem kéred fel? -hallja meg Mr. Zabagép Liam hangját átszűrődni a muzsikán.

- Nekem szóltál? -fordul a hang irányába, mondhatni tele szájjal.

- Tudod, hogy mit kéne tenned!

A szöszi egy keserves sóhaj közepette ledobja a tányérra a csirkecombot. - Tudom, de mégis visszatart valami. Asszem' gyáva vagyok.

- Jó kifogás. De nincs idő kibúvókat keresni. Csak menj oda! A többi jön magától.

- Könnyű mondani. -morog- Egyszer már visszautasított, köszönöm, nem kérek többször belőle.

- Nekem mindegy. -rántotta meg a vállát közömbösnek tűnő arccal- Majd akkor más fogja felkérni. Más fogja átölelni, és más fogja randira hívni. De te csak maradj itt a csirkecomboknál, azokhoz biztosan mélyebb érzések fűznek.
Niall vette az iróniát, és már csak azért is bebizonyítom, hogy én vagyok az, aki Rosie-nak kell felindulásból a lány felé trappolt. Zavartan vette észre, minél közelebb ér hozzá, annál hevesebben lüktet szíve.

- Rosie? -szólította meg kipirulva. A lány kérdően kapta rá tekintetét, majd válla elé vonta haját. - Nincs kedved...táncolni? Velem. -bökte ki végre. Izgatottan várta a lány válaszát.

- Örömmel! -pattant fel lázba borulva, majd bájos mosollyal karolt Niall karjába. A fiú ledobta zakóját, meglazította nyakkendőjét.


Louis:
Kéz a kézben szaladtunk ki a tömegből, egészen a nyugodt és üres térig. Ott aztán önfeledten elterültünk a nyirkos fűben. Hanyatt fekve bámultuk a lüktető eget. Hihetetlenül természetesen hangzott, amikor magam elé suttogtam: szeretem. De hát miért szereted? Azért, amit látok benne, és azért, amit belelátok. Nem ő álmaim nője. Jobb, mint álmaim nője, ő ugyanis valós. Nem tudom hogy történt meg, de sírni kezdtem. Pedig nevetni akartam, esküszöm. Szerencsére néhány csepp könnyet engedtem csak legurulni arcomon, többet semmiképp.
Felettébb varázslatos volt ott, és akkor. Összekulcsoltuk ujjainkat, de huzamos ideig nem néztünk egymásra. A végtelen eget fürkésztük, s közben azon töprengtem, vajon Nina mire gondol éppen.

- Mit látsz? -kérdezte váratlanul. Nem értettem, miért ezt kérdezi.

- Csillagokat. -válaszoltam egyszerűen, hangomban mosoly lapult. A szemem sarkából láttam, ahogy elvigyorodik, majd megrázza fejét.

- Nézd jobban! -kérte, s én engedelmeskedtem. Jé, tényleg! Már nem csak csillagokat láttam. Egészen sok mást. - Nos? -kérdezte újra, de saját tekintetét továbbra sem mozdította a fekete fellegekről.

- A napot, mikor beléd szerettem. -jelentettem ki félszeg mosollyal. Szerintem sejtése sincs, mikor történt mindez. Nem lepett meg; egyből rávágta:

- Az mikor volt? -érzem, hogy majd felfalja a kíváncsiság.

- Emlékszel? A turnén azt hitted eltűnt a kedvenc könyved, A tíz kicsi néger. Végig nálam volt. Los Angelesbe értünk, te pedig megláttad nálam a könyvet, és egy oltári pofonnal jutalmaztál. -idézem fel képkockáról képkockára azt a felejthetetlen pillanatot. A mellettem fekvőből hangos nevetés tör fel, mintha eddig vissza kellett volna tartania.

- Szóval ekkor szerettél belém? Komolyan? 

- Végérvényesen igen. -bólintok- De azt hiszem az elejétől fogva hatással voltál rám.

- Pedig úgy tűnt máglyára küldenél.


- A látszhat néha csal. -feleltem egy közhellyel. Sorra idéződtek fel a turné kalandjai. Mélázva hagyom, hogy magukkal sodorjanak a nem is olyan régi emlékek: minden, ami velünk történt. Nina felém fordítja arcát, én pedig képtelen vagyok már a csillagokba bámulni: én is felé fordulok. Szőke copfja hosszan kígyózik a fűben, szinte világít. Minden más sötét, mégis valós, mégis látható, szeme feketének tűnik, mégis ragyog.



- Figyelj Tomlinson... -kezdi halkan, s lepetten veszem észre, hogy ujjait játékosan végighúzza a halántékomtól az állcsontomig. Próbálom megfejteni arcát: eltűnődik, hogyan is fogalmazza meg mondandóját. Érintésére melegség járja át testem, akár egy mágus is lehetne ez a lány.


- Hm? -dünnyögöm még mindig megszűntethetetlen mosollyal.

- Köszönöm. -komolyodik el arca villámcsapásra. Automatikusan visszakérdezek: 

- De mit? 

- Hogy harcoltál értem. -süti le szemét, mintha valami kínos titkot vallott volna be. Nem értem. De mielőtt bármit is reagálhatnék, vagy elhessegetném felesleges bűntudatát, folytatja: - Nem érdemeltem meg a törődésedet. -mondja, mire tiltakozóan felmordulok- Tartozom néhány vallomással, mert sokszor oktalanul bántottalak, és nem mondtam igazat. Például, mikor a közös éjszakánk után azt mondtam nem jelentett semmit. A szemedbe kellett hazudnom, láttad volna milyen arcot vágtál. Vagy amikor azt vágtam a fejedhez, hogy sosem fogod helyettesíteni Floydot. -motyogja, s megszeppent modora teljesen új nekem; még sosem volt ilyen. A Floyd név hallatán azonban még mindig görcsbe rándulok. 

- Nem...-vonom össze szemöldököm- Tudom, azaz csak képzelem mennyire nehéz lehetett egy ilyen múltat rejtegetve élni. Nem tartozol bocsánatkéréssel vagy elszámolással.

- Miért vagy ilyen jó? 

- Mert boldoggá teszel.

- Alig tudom elhinni. Egyáltalán nem tudom elhinni, mi mindent megtettél értem. Régen halott lennék, ha te nem vagy. 
Szavaira kellemetlen nyilallás hasít mellkasomba. Tényleg csoda, hogy él. - Csakis önző érdekből tettem. -felelem, mire huncut fintorral felhúzza orrát. 

- Louis? 

- Igen, Nina?

- Én akkor szerettem beléd, amikor azt kérdezted  illuminált állapotban: - Megmutassam a répaültetvényem?
Egyszerre nevetjük el magunkat. Közelebb kúszik hozzám, arcát nyakamhoz rejti. Átölelem csupasz hátát, érzem, hogy fázik. Meleg lehelete bársonyosan cirógatja bőröm. Arra gondolok, végre minden tökéletes. Maradjon így.

Niall az a típusú fiú, aki hiába szereti az alkoholt, nem igazán bírja. Így történt meg könnyen az eset, hogy egy-két pohár pezsgő után feltűnően megjött a bátorsága, már ami a nőügyeket illeti.

- Figyelj Roro, pihenjünk kicsit. -kérte imbolyogva, s közben félrehúzta táncpartnerét  egy homályos sarokba.

- Oké, minden rendben? Nem akarsz leülni? -kérdezte nevetve, s választ sem várva tolt rogyadozó térdei alá egy széket.

- Figyelj én nem akarok kertelni. Én még mindig nagyon kedvellek, de nem akarom, hogy megint visszautasíts. -hadarta elharapott szóvégekkel, olyan erős ír akcentussal, hogy ember legyen a talpán, aki ezt megérti. De Ro megértette. Lepett mosoly virágzott fel keleties arcán.

- Nem foglak. -bólintott.

- Nem? -kerekedtek el a fiú baba kék szemei. Nem volt benne biztos, hogy jól értette-e, vagy csak hallucinált.

- Nem. -ismételte, majd fürgén a csodálkozó szőkeség szájához hajolt.

Liam órákig telefonált valakivel, aztán senki sem látta az éjszaka folyamán, nyomtalanul eltűnt, mint a kámfor. Zaynt és Bailyt pedig utoljára akkor látták, mikor hangos vihogás közepette a bokrok közé szaladtak. A nap vesztese -nem találja ki senki- az aranyérmes nőcsábász, Mr. Fürtöske volt, aki kelletlenül táncolt Irene nénivel, s közben majdhogynem felrobbant dühében. 

Végül elült a sok botrány a híres fiúbanda körül, a veszekedés, hazugságok, titkok mind a múlté lettek, a szerelmes szívek egymásra találtak. A lényeg ebben áll. Tanulság? A szerelem egy hülyeség, élvezd az utolsó csepp véredig...

Itt a vége?


27 megjegyzés:

  1. ITT - A - VÉGE? Jól olvastam, vagy csak béna vagyok? Jaj nővérem, tudod te hogy én mennyire aggódtam miattad? Nem válaszoltál facen, nem voltál sehol, se itt se sehol, kajak paranoiás voltam, mert annyira ideges voltam, de hál istennek élsz még. Huh. Jaj Roro és Niall. Jujj. *-* Aztán Nina és Louis Jujj, az a répaültetvény. Háááháá. XD Ha ez a vége, csak mondok valamit. Sőt mindenkinek! No para. BB az én egyetlen nővérem mindig képes meglepetéseket okozni. Ha ez a vége szép lett, és már kezdem is elölről, annak ellenére, hogy tudom mi a vége, hogy tudom sokat fogok bosszankodni pedig tudom mi fog történni. Huh. Mit is mondhatnék? Nem iszok előre a medve bőrére. Reménykedem. De ha ez a vége, nagyon örülök, hogy rád találtam, hogy végigolvastalak, hogy kommentelem, hogy lett egy nővérem és a világ legeslegjobb blogját végigolvashattam! Puszillak nagyon sokszor téged, meg még millió egyszer. Nagyon szerettem ninát, de ha folytatos, és nem ez a vége, tudod hogy nagyon imádni fogom, továbbra is! Pusszantás neked <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívemből szóltál.:)

      Nao xx

      Törlés
    2. Kedves hugi! Én írtam neked face-en :O október 2-án :( Lehet nem küldte el? Na, de az remek, hogy elnyertem fő kritikusom tetszését. Ne aggódj miattam, sosem esik bajom :P Amúgy totál igazad van...megint: meglepetéssel akarok készülni :)Szóval ezúton is felhívom mindenki szíves figyelmét, hogy hallgasson Smily-ra, mert ismer már engem annyira ;)Komolyan újrakezdenéd? Egyelek meg, ennyire jó? Hú, az utolsó pár sorod olyan búcsúszövegnek tűnt, nem szeretnék bárminek is a végéről beszélni :( Tudom, hogy számíthatok rád, bármilyen új történetbe is kezdek majd :) Nagy puszi és ölelés a messziségből hugi <3

      Kedves Nao, köszönöm neked is :) BB xx

      Törlés
  2. Itt a vége? Hát, remélem nem!:DDD Juuujj, olyan husi volt Louie meg Nina:DD Szegény HarryXDD Szakadtam szegényen:DDD Jaaj, megérte ennyit várni:D Viszont hozzád képest rövid lett, de nem baj.
    Hujjuj, vajon mit csinált Bayz meg Zaza a bokorban?XDDDD Cöcöcö.
    Na. nagyon jó lett, részletes elemzést nem írok, mert nem akarlak untatni:D Siess, ahogy tőled telik:D Persze, első a suli. trollolo:D puszi, Crazie:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hellóka Crazie! Husi volt? :DDD Igen, tudom; sajnos rémrövid lett, ez igaz. Ez így sikerült, ennyi fért bele.
      Az a fantáziádra van bízva, lehet csak csipkebogyót gyűjtöttek :DD Nem untatsz sose, ne viccelj. Siessek? Szóval szerinted tutira nincs vége? ;D Úgyvan: első a suli -.- Csók a pofidra kis trollolo és köszi, hogy írtál :)

      Törlés
    2. Csipkebogyót gyűjtöttekXDDDDDDDDDDDDDD Én is pont erre gondoltam. Esetleg sünöket tanulmányoztak...:D
      Ne ijesztgess, hogy vége, ez nem viccesXDDDDD Nem LEHET vége. Soha. Muhahahahaaa:D

      Törlés
    3. Sünöket tanulmányoztak?????:DDDDDDDDD neee sírok a nevetéstől! Let's go Crazie Crazie Crazie till we se the sun :PP
      muhahahaha xx

      Törlés
  3. Ha vége..akkor ez egy nagyon jó lezárás szerintem:) nagyon örülök hogy megtaláltalak és végig olvastam és szerintem én is elfogom olvasni mégegyszer:DD és bőgni fogok pedig tudom hogy mi lett a vége:D:) ha nincs vége annak is örülök mert még olvashatóm a csadás írásod:D:) de ha új történetbe kezdesz azt isörömmel fogom olvasni bár már most megmondom lehetséges h nem tudod felül múlni az érzéseket a másik történettel bennem:D ez most olyan érzés mikor egy sorozatomat elkaszálták amit évek óta néztem és le kell hogy zárják valamivel:/ vagy egy jó könyvsorozat:) ajhh:DD köszönöm hogy olvashattalak:)soksoksoksoksok puszi:)-Vandaa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, de kedves, hogy így állsz hozzá :) Köszönöm Vanda, és köszönöm, ha elolvasod megint :D Ez baromira jól esik! Húha, hát azért remélem mégis felül tudom múlni majd, ha újba kezdek :P Tudom, az elég béna érzés :S De hidd el jön majd valami új és más, ami elfeledteti ennek a hiányát :)
      Ne viccelj, én köszönöm, hogy olvastál eddig is, és mindig számíthattam a kedves kommentjeidre :) Millióegy cuppanós <3 BB

      Törlés
  4. Ne legyen vége még:'(
    jöjjenek a Lou Nina babák...házasság:P:D
    annyira jó lett ez is:$ ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lou-Nina babááák???? :DDDD hát...őőő..izé :D Kicsit felpezsgetné a dolgokat az tény :P Örülök, hogy tetszett Niki, cukker vagy! <3 puszó és ne szomorkodj!

      Törlés
  5. Vége??? Na ne már! Még hátra van egy esküvő, mághozzá a Nináé és a Louisé! Aztán jöhetnek a kicsi Louisok, meg Ninák minden mennyiségben (xDDD)!!! Nagyon jó rész lett összegezve mindent! Amúgy el bírom képzelni ilyen nehéz lehet az egyetem(?)...
    Sok puszi és kitartás: Lily *w*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naa, te is úgy látom Nikivel hasonló véleményen vagy , hahaha :D (minden mennyiségben? :DDD besírok) Köszönöm Lili, drága vagy. És..igen elég nehéz, főleg úgy ha az ember olyan lusta dög, mint én, és tanulás helyett minden mást csinál :D Viccet félretéve nem nehéz szerintem annyira, csak nehéz az időt beosztani :S Nincs idő semmire... Köszönöm a jókívánságot, igyekezni fogok! Neked is sok sok cupp :)

      Törlés
  6. mi????????? nem mondod komolyan h vége!! ugye nincs vége.. én enélkül a történet nélkül nem tudok létezni!! olvasni akaroom! ha ez a vége, akkor elkezdem elölről, aztán újból és újból!! mert imádom.. nagyszerű iró vagy!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj mamma mia kedves Névtelen! Nagyon jól jöttek az erőt adó szavaid, és most akkor kijelentem mindenkinek, hogy NEM! NINCS MÉG VÉGE :P De ettől függetlenül nyugodtan újrakezdheted olvasni, ahogy érzed :) MOndjuk azt nem tudom garantálni, hogy még sokáig fogom írni ezt a blogot, néhány rész még biztosan lesz! "nagyszerű író vagy" -fú, hát köszönöm, de nem nagyon hiszem el :$ Mindenesetre sok löketet ad, szóval mindenképpen irkálni fogok még e blog után is, amit remélem hasonló nagy szeretettel fogadtok majd:) xx BB

      Törlés
  7. WTF??<333O.O Végee??A-a nincs vége mert ha igen ak én.....Mit fogok olvasni?Min fogok sirni?Miért fogok izgulni?(az ellenörzőkön kivül xdd)melyik Blog lesz a kedvencem HA ENNEK VÉGEE?há?Há?xdd Am ez is nagyon jó lett.Imádtaaaaaam♥*-*És ha vége lesz ak mi lesz a kis Louissal meg a kis Ninával? :DDDSzrtlk♥*-* puusziiii:Andiiiii♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugalom kisbogár, nincs vége, oké? :D De ha vége lenne, mert bizony egyszer ennek is vége lesz ( :( ) akkor majd elkezdek egy új történetet, és remélem akkor az lesz a kedvenced ;) Egyébként meg örülök, hogy tetszett ez a rész is! Love u tooo & sok puszi Andi :) BB

      Törlés
  8. Hát... azt hiszem tartozom neked egy kommenttel! Először is szeretném leszögezni, hogy nem azért nem írtam eddig, mert meguntam/nem olvastam tovább/elegem lett belőle stb... hanem csak, mert nem tudtam mit is írjak és legtöbbször épp, hogy arra volt időm, hogy elolvassam. De azért szeretném, ha tudnád, hogy sajnálom, hogy nem írtam.
    Mikor is írtam utoljára? Azt hiszem akkor, amikor Nina hazament a kórházból... Nos, akkor kezdem ott! Dr. Belédlátok... Nagyon tetszett ez a pszichiáteres dolog, hogy nem tudott elhallgatni előle semmit és, hogy végre megnyílt valakinek. És hát ott volt ugye az a találkozás Louis-val. Először azt gondoltam: ugye most csak szivatsz? Nem akartam elhinni, hogy az után a beszélgetés után a pszichiáterrel még mindig időt kért Louis-tól... De aztán megértettem, hogy még helyre kell tenni a gondolatait. Ez után jött az: Éljen az ifjú pár! Na, hát az is tartogatott az olvasók számára néhány meglepetést. Átkoztam Lottie-t amiért felhívta Niná-t. Teljesen kétségbe voltam esve, hogy most mindennek vége és Nina meg Louis már soha sem lesz együtt. Aztán jött az esküvő és a csók!!!! Hát én ott majdnem ledőltem a székről. Végre bekövetkezett az amit már az elejétől kezdve várt mindenki. Aztán Loui olyan aranyos volt amikor mondta, hogy várja, hogy megszólaljon az ébresztőórája, mert nem meri elhinni, hogy járnak! És már jött is a: Fuss el véle! Hát, hogy én mekkorát nevettem azon, hogy Harry nem tud elszakadni az öregasszonytól, meg, hogy összetévesztette valakivel. Ahw... és Niall-nek végre összejött!! :D Itt lenne a vége? Tényleg? Tudod ezt nagyon sajnálom, mert ez volt az egyik kedvencem! De, ha tényleg ez a vége akkor szeretném megköszönni, hogy feldobtad egy-egy résszel a szürke hétköznapokat és megnevettettél vagy éppen megbőgettél! Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát szia Angi! Őszintén már megijedtem, hogy nem is jössz ide írni többé, de persze buta voltam, hogy ilyet feltételeztem :) Örülök, hogy itt vagy! Hű, nagyon nagyon nagyon köszönöm a hosszú elemzést, érdeklődve olvasom mindig az ilyesmiket (is).
      Olyan édes tőled, hogy megköszönöd azt, amit nekem kéne. Igenis nekem, mert ti vagytok azok, akik mindig az újabb részek megírása felé sodortatok :) A bátorító és lelkes hozzászólások jelentettek mindent! Én köszönöm, hogy írhattam/írhatok nektek, és remélem, hogy még egy darabig sikerül néhányotoknak az érdeklődését fenntartanom. Örülök, hogy ennyit is adhattam neked/nektek :) Sok puszi xx

      Törlés
  9. Szia te lány:)
    Úgy örültem az új résznek;)
    És hogy miért vagyok ilyen holt nyugodt mikor előbb olvastam, hogy vajon itt -e a vége? Mert tudom,hogy még lesz valami:D Lehet elhamarkodott a kijelentesem,de téged ismerve még nem hagynad itt abba.(kivéve ha azért mert mostanában nincs időd írni.De mi kivárjuk az új reszt:) )
    Szóóóóval a részhez:
    Még jó hogy Niall iszogatott,igy kerek perec kimondta és nem utasította Rosie vissza.
    Hehe,Harry drágáról imádtam a részt:Djames
    Nagyanyjaxdd

    És
    Persze Louis És Nina románcát is csodásan foglaltad mondatokba :)

    Várom
    A folytatást;))))))hamar!
    Puszi,Zsófi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia tüneményes Zsófi! :) Reméltem, hogy így lesz. És igen, nagyon jól tudtad. Nem ér véget ilyen lazán a történet ;D Ismersz már.
      Haaha, egyetértek. Éppen ma láttam egy videót, amelyben (vagyis a címe szerint) a fiúk kicsit ittasak voltak, kivéve persze Liamot, és abban mondjuk Niall a leggyanúsabb, hogy "kicsit" ivott :D Hihetetlen édes volt, pont ahogyan elképzeltem.

      Na, összefoglalva köszönöm a kommentárodat, és már fent is a folytatás :) puszpusz, BB

      Törlés
  10. Helo!! Újra én a láthatáron! Először is kezdeném a címmel! N fuss,el véle mert a blognak még nincs vége....Legalábbis remélem nincs...már nagyon a szívemhez nőt ez a kis blog,és bevallom,minden nap feljövök hogy megnézzem van-e új rész!:D És ezt az új részt mivel tudom jellemezni? Imádom,fantasztikus,fenomenális,elképesztő.....azt hiszem ezzel mindent elmondtam! ;) Várom az új részt! Ja,és Harry meg a nagymamás rész nagyon jó volt!! :D Szegény Frederik!xDxD Siess a kövivel! Puszi Blogerina :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szióó! Ez jó hír! :) Igen, jól mondod: nincs vége. Jaj, ez aranyos tőled! Hűűűű, köszönöm szépen ezt a sok pozitív kritikát ;) Már kész a következő, szóval olvasni, olvasni! :D Csók, BB

      Törlés
  11. Szia megint én, Vandaa:) biztosan hallottál róla hogy lehet goldenticketet nyerni nem tudom hogy tudod-e hogy hogyan meg még az se biztos hogy itthon is úgy lehet-e majd nyerni de kinnt van az az opicó hogy fanficcel indulhatnak az emberek és egyből rád gondoltam! ezzel a történettel mindent vinnél:) bár most így gondolkodva nem tudom hogy angolul kell-e a törénet:/ na min1 csak elakartam mondani:) puszii:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Heló Vanda, megint :D Igen hallotam róla O.O Hű, ezt viszont nem hallottam. Nem tudom nekünk mivel lehet majd nyerni, de nagyon kíváncsi vagyok! Jajj te, hát eszméletlen cuki vagy, hogy rám gondoltál ez ügyben :))) Köszönööööm, puszillak <3

      Törlés
  12. Második évadot követelek!! imádom ezt a blogot ez a kedvencem egyszerűen nem tudok betelni vele...szerintem minden részt kb. 3-szor visszaolvastam annyira jó...mindig olyan izgatottan vártam hogy mikor lesz kövi rész...és barátnőimnek is vigyorogva meséltem a blogról..áááh egyszerűen nagyszerű..imádom!!! folytasd pls!! ha nem is mostanában de egyszer térj vissza ehhez a bloghoz!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kell második évad, mert nincs vége :D Hűha, ezt nagyon jól esett olvasni, köszönöm neked :) Ó, de édes vagy, komolyan ennyire unhatatlan lenne? Én is néha visszaolvasok egy-két részt, de a legtöbbet már unom, pedig a megíráson kívül nem olvastam el. :D Na, nem is ez a lényeg, hanem, hogy ti élvezzétek :) Sok puszi xx

      Törlés