2013. január 10., csütörtök

One shot?

Sziasztok! Fejembe vettem, hogy írni akarok egy (vagy talán több) one shotot. Ilyet még úgysem csináltam. Ehhez a ti segítségetekre lesz szükségem. Írjátok meg kommentben az ötleteiteket, javaslataitokat, hogy TI miről/kiről szeretnétek olvasni egy ilyen kis kitekintő rövid jelenetet, epizódot. Az idősíkon mozogva bárhol lehet ez, szólhat egy emberről, vagy többről is, lehet egy olyan - a sztoriban már leírt cselekmény- amit szerinted nem írtam le elég részletesen  és többet szeretnél róla olvasni stb. A legjobb ötletek/legtöbbet ajánlott ötlet alapján pedig megírom nektek a one shotot. Szóval ez most kívánságműsor :)

Kíváncsian várom véleményeiteket! xx

10 megjegyzés:

  1. Egy perc néma csend nekem :) Ígérem ha lement a felvételi időszak kommentelek, ide viszont nagyon de nagyon szeretném kérni Niall és Anyja közötti beszélgetést amiben Niall totál kiakad Ninára! Az minden vágyam, hogy megtudjam miket hazudozott, és hogy mondott el akármit is.
    Addig is Puszi: --T :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de aranyos vagy! Csak koncentrálj a felvételire, ez most a legfontosabb! :) Aztán várlak a blogon! És köszönöm az ötletet ;) Pussz: BB

      Törlés
  2. Igen én is egyetértek az előttem szólóval:DD nagyon kiváncsi vagyok hogy mit hazudozott össze az anyjuk ha az én drága egyetlen Niallerem ennyire megharagudott Ninára:oo Remélem hogy nemsokára hozod a következő részt,mert már nagyon kiváncsi vagyok hogy mit hozol ki belőle*-*
    Puszii:Andi.xx
    P.S:Remélem Nina És Niall kibékül:33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Andi! Rendben van, meglátom ;) Köszönöm szépen, hogy leírtad, pusziiiiii <3

      Törlés
  3. Szia csajszi:)
    Én is nem rég vetettem fel a blogomon az one shot dolgot.:D
    Én kivancsi lennék mondjuk Mindenre:D de az engem is érdekelne hogy miket hazudott Anyjuk Nináról!

    Amugy tetszett az előző resz is persze,csak nem
    Volt idom mostanaig elolvasni :S

    Várom a folytatást ,sok puszi ,Zsófi:)Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helló Zsófi! Tényleg? :D Totál véletlen jutott eszembe, hogy talán ideje lenne írnom egyet :D Mindenre? Hú, ez elég tág, konkrétabban? :D Rendben, feljegyeztem, eddig nagyon egyhangú a vélemény :D

      Ó, aranyos vagy, elhiszem, nekem sincs semennyi időm még írni se, nemhogy más blogokat olvasni :S Igyekszem majd drága! puszi, pacsi ;)

      Törlés
  4. hali :D
    Én is teljes egyetértek az előttem szólókkal, kiváncsi vagyok, Niallnak mennyi minden hülyeséggel tömhette tele a fejét az anyjuk -.-
    És remélem Niall azért kibékül Ninával! Testvéreknek nem szabad így összeveszniük, plána nem a Horan-tesóknak!!b :(
    Amennyire engedi az időd, hozd hamar a kövit, mert már megesz a kiváncsiság :DD

    pusz, müzli ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, bocsánat a késői válaszér...köszönöm a véleményt :) Szóval te is azt mondod..hm :D Most van fent a kövi, pusziiii müzli xx :)

      Törlés
  5. Szia. :) Hát én is teljesen egyet értek az előttem levőkkel, szóval tényleg elég egyhangú a dolog. De nagyon kíváncsi vagyok arra a beszélgetésre. :) De ha beugrik valami jó ötlet, kommentelek még egyszer!! :) Addig is nagyon várom a következő részt! Puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szióó! :) Hűha, tényleg mindenki egy véleményen van :D Jaj, aranyos vagy, rendben! Fent vaaaaan! ^^
      Pusza xx

      Törlés