2013. január 14., hétfő

7- fejezet: előzetes


26 megjegyzés:

  1. FLOYD??!?!? Jol lattam hogy az utolso jelenetekben benne volt Floyd???! o.o Neeee o.o Uu de varom !!!
    Puszi; Tincsuu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDDDDD ha jó a szemed, biztos jól láttad :DDDDD VÁRJAAD mert jó lesz!!!! csók hugii

      Törlés
  2. Ez most egy videó? Bocsi telóról vagyok.. Nekem jobban tetszene ha inkább szövegben írnád le ugyanis telóról elég nehéz megnézni a vidit. Bocsi ha hülye vagyok félrenéztem és nem is videó:D amúgy egyszerűen imàdom ezt a blogot. ÖRÖK KEDVENC

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó nagyon édes vagy :D Tök jó érzés, hogy ez az egyik kedvenc blogod :) Hát...nem tudom szöveggel leírni a videót, bocsiiii :D De videó, igen! Majd próbáld meg megnézni gépről valahogy! :)

      Törlés
  3. Az ott most FLOYD? Búú ez most nekem fura...tudom szőke vagyok, de most nem értem és nagyon várom! Amúgy újabban táncolok (mint Nina)...az öcsém meg énekel (mint Niall és még a hangja se olyan gáz), na de bárcsak olyan hangja lenne mint Niall-nek..hm...amúgy 1D-s dalokat énekel mert annyit énekelgettem neki hogy már ezt dúdolgatja (szupervagyok)
    Nagyon várom a részt...felcsigáztál ezzel a videóval! ugrálok mint egy eszelős, de ez abszolút normális nálam! Siess! ÁÁÁ :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ő. :D Nem vagy szőke, logikus, hogy nem érted. Ez volt a cél :P
      Úristen, nagyon király, hogy táncolsz!!! :))) Nemááár, hogy az öcséd meg tényleg énekel??? :DDDDD OMG *.*
      SZUPERVAGY tényleg! :)
      Csak ugrálj nyugodtan, én meg tökre boldog vagyok, hogy ilyen reakciót váltott ki ez belőled :D xx

      Törlés
  4. Ez lesz az utolsó?:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de ne aggódj, jó sok rész lesz benne. Hosszú fejezet lesz :)

      Törlés
  5. Ne, ne, ne! Hát most a kíváncsiságom határtalan lett! :DD Alig várooooooom! Már csak a következő részt is! Siess , ahogy tudsz. Nagyon jól sikerült a video, legalább is nálam meg van a hatása. Puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az sose baj :) Juj, de jó, hogy így várod ;D Ma este remélhetőleg fel sikerül tennem a részt, bár lehet késő este lesz, de sietek! :) Sok puszi: BB

      Törlés
  6. Lehet hogy en vagyok a hulye vagy nem tudom de ez a Floyd letezik is vagy van valami koze igazabol is a fiukhoz agy csak o olyan kitalalt szemely? :D meg nem tudtam megnezni a visit mert epp nem elerheto a laptopom..
    Amugy 2 kedvenc blogom van es ez az egyik!!! :DD annyira jol le tudod irni az erzelmeket es az esemenyeket.. Fantasztikus!! Bavallom sokszor sirtam is rajta.. :$$$ egyszeruen imadom!! ❤❤❤❤ puszi: N 🌸

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagy hülye :D Floyd-nak a valóságban nincs köze a fiúkhoz, ő egy modell igazi neve: Francisco Lachowski
      Floyd karaktere ezn kívül kitalált.
      Jaj, nagyon aranyos vaaagy :) Komolyan? ahwww :) pussz: BB

      Törlés
  7. Megtudtam végül nézni a vidit! :) Ja és helyesbítek nem az egyik kedvenc blogom hanem a LEGESLEGJOBB ÉS AZ EGYEDÜLI KEDVENCEM!!!!!!!! <33333333 Imádom :$

    VálaszTörlés
  8. Ne már!!! Annyira rossz h vége lesz!!! Ugye rosszul olvastam és nem az uccsó rész jön?! :''( <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hé csak semmi szomorkodás! Nem az utolsó rész jön, hanem FEJEZET!!! A fejezet pedig sok-sok részből áll! Na meg ugye, nálam semmi sem az, aminek látszik :) <3

      Törlés
  9. neeeeeeeeeeeeeeem, nem, ennek a blognak nem lehet vége! neem:(
    ez a világ legeslegjobb blogja! :)
    Annyira jó lett a videó is:) nem elég hogy ilyen jól írsz, még egy ilyen jó videót is így összehoztál.. elismerésem :))
    Francisco Lachowski *----------------* <33
    Nagyon várom a rész, és a hétvégén tervezem előről elolvasni az egészet.. megint:D :)
    puszi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Totálisan elérzékenyülök mikor ilyeneket olvasok. Olyan jó érzés, hogy nektek az én blogom ennyire tetszik és ilyen fontos lett. :)) Nagyon köszi, a videóval megszenvedtem az tény, mert 2 percenként lefagyott a program...-.-
      Na ja, az a pasi... nyálcsorgatás a legfelsőbb szinteken :D A következő rész lesz a fejezet első része, és elég hosszúra sikerült, kedden fel akarom tenni, már csak egy icipici hiányzik a végéből :)
      Komolyan??? Az szép küldetés :') Jól esik <33 pusssz: BB

      Törlés
  10. Lálálálá....*----------------------------------------* Már írtam twitteren...mi az a zene ami a vidi alatt megy?!:DD♥
    Ez az utsó?:( (Megnyugtat talán h sok fejezetből fog állni). Amúgy imádom a blogodat!!♥ Kedvencem. Mindennap felnézek hátha van új. És ha van, akkor azonnal olvasok!*-*
    Floyd...hümm, most fejtörést okoztáál!:D De nem baj :cc♥
    Van még vmi...esetleg ha ennek vége...kezdesz...egy...új...blogot?:$$$♥ Mert ha igen...hát remélem!:D
    Na mindenesetre siess a kövivel!! Sziaaa♥ Pussz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Válaszoltam, de itt is megírom, hátha mást is érdekel: Ellie Goulding - Figure 8
      Igen, sok-sok-sok fejezetből fog, nyugiiii :) Még nem kell elbúcsúznia történettől...:P
      Jaj, hát ez nagyon jól esik! Néha csak miattatok írom :) Törjed csak a buksid, az sose árt :D
      Ha esetleg ennek vége lesz ...:P akkor mindenképpen tervezek egy új blog írást!!! ;)
      Nem sokára kész a kövi <3 puszóó

      Törlés
    2. Köszönöööm:))<3
      Sok-sok fejezet*----* Ki búcsúzik?! Még csak nem is temetem ;):DD
      Hát igen...a rajongók:DD Töröm én de egyenlőre nem jöttem rá semmire (bááár barátnőmmel már találgattunk:DDDD de az nem vmi komoly)
      Mindenképp legyen új bloog!*--* Kéérlek:$:3
      Már nagyon váááárom!:))<3 pussz
      (Ja és csakhogy ne legyen "Névtelen")-Petraaa (a nevem xddd)

      Törlés
    3. Örülök, hogy van neved is Petra :)) XD
      Akkor jó, nagyon helyes!!! Találgatni ér :P
      Igen, lesz majd új blog :)Édi vagy^^
      Puszz <3 BB

      Törlés
  11. Úristent! Nem akarom hogy végelegyen!! Nenenenene :( Hát mi az már hogy vége lesz? :((( Tudom hogy nem csak úgy ripsz-ropsz, de akkor is :/ A vidi csúcszupi lett, és már alig várom hogy mit hozol ki az egészből, de akkor is! Ezt nem tudom földolgozni o.o (már bocsi :) )
    Na nekem sietnem kell, most tényleg csak idedobtam ezt a komit, ezer bocsi!
    puszpusz müzli :)

    ui: ááááááá, nagyon várom :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha tudnád müzli, h a te kommenteden is milyen jót mosolyogtam. Annyira aranyos vagy, de tényleg! Szerintem ne szomorkodj előre, mert tudod, hogy mindig készülök valami meglepivel, és garantálom, hogy dobsz majd egy szaltót, ha megtudod mi az. (elárulom, hogy egy másik lány is segített az ötletben, és én már totál lázba jöttem tőle)
      KÖszönöm a komit, imádat :))

      Törlés
  12. ebből a videóból semmit se tudok kivenni de közben meg sok mindent:DDD összezavarsz:DDD nagyon vároom!!!!puszi -vandaa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nem rossz :D Igen direkt ilyen sokatmutató de semmit nem elárulóra csináltam :DDD Örülök :) Puszi Vanda xx

      Törlés