2013. augusztus 27., kedd

90. rész - London Bridge

Csak mentem és mentem, nem is figyeltem merre. A földet bámultam, miközben ruháim alatt szinte átzúdult az eső, a jeges cseppek bántották bőrömet. Egyetlen lélek sem járt odakint, engem leszámítva. A fejem mázsás volt, lefele húzott, semmit sem láttam, szó szerint. Aztán oldalra pillantottam, s rámtapadt kapucnim mögül előtűnt a háborgó Temze, ahogy fekete habjai segítségért kiáltva hánykolódnak, s partot ostromolják. Nem emlékszem, hogy sírtam volna. Azt hiszem azért, mert nem maradt rá erőm. Minden elnémult bennem, minden hang és minden érzés. Egy üres test voltam csupán, vészesen múló emlékekkel. Akkor még. Fogaim csattogtak, a fagyos levegő pengeélesen hasított végig légcsövemen, átdöfve rángatózó tüdőmet. A szél hátulról fújt, tolt előre, biztatva, hogy menjek, ne álljak meg, és még csak meg se próbáljak visszanézni. Az aszfalt zúdult lábaim alatt, s egyszerre a London Bridge-en találtam magam. Fuldokolva megálltam, görcsösen szorítottam a fémkorlátot. Hangosan felzokogtam, mi csupán alig hallható nesz volt az égiháborúban. Eszembe jutott...eszembe jutott, hogy nem is olyan régen még bele akartam esni a Temzébe. Innen, a London Bridge-ről, pontosan innen, ahol most álltam. Ehelyett viszont egy Louis Tomlinson nevű fiúba estem. Ő megmutatta a két zuhanás közti különbséget. Élet és nem élet között. Ő fogta meg a csuklómat és rántott vissza. Bebizonyította, hogy igenis van értelme az életemnek. Máig volt is.
Szemem elé lila fényű villámok erezete lobbant fel. Ujjaim pedig már lüktettek szorításomtól, nem akartam elengedni a korlátot. Kiugorhatnék és minden megoldódna. Helyette viszont futásnak eredtem, hátha van még mód a menekülésre. Vagy már utolért a végzetem?
Bizonyára igen. Azt hittem száguldok, és fel sem tűnt, hogy szinte egy helyben futottam.
"Elvesztettél örökre." -szólalt meg Louis hangja. Próbáltam gyorsabban futni. "Elvesztettél örökre." -ismételte meg, aztán újra és újra: "Elvesztettél örökre. Elvesztettél örökre. Elvesztettél örökre. Elvesztettél örökre."
Igen. Utolért a végzetem. A keret bezárult -ötlött fejembe- hiszen minden így kezdődött. Mázsás fejjel, az esőben. Akkor csókolt meg először. De most a keret bezárult. Utolért a végzetem. "Elvesztettél örökre."
- Nem! -teli torokból ordítottam, s hirtelen elment a hangom. Tátogtam, levegőt gyűjtöttem, de néma lettem.
"Elvesztettél örökre." -mondta el utoljára, aztán csend lett. A fejemben.
Megálltam. Testemet egyre nehezebb volt tartani, esőtől megduzzadt ruháim a föld felé húztak, térde akartak kényszeríteni. De még álltam. Felmásztam a korlátra, átlendítettem lábamat, csak a vékony betonperemen álltam. De még álltam. Lassan elengedtem a víztől csúszó vasrudat, nem kapaszkodtam. Én már csak ilyen hülye ember vagyok. Imádtam a drámát, a katarzist. Mivel a világvégi időjárás passzolt kisiklott életemhez, éreznem kellett hatalmas erejét, közelségét. Meg sem fordult fejemben, hogy életveszélyes. Éreztem, hogy csak egy jelentéktelen pont vagyok az univerzumban, és sosem győzhetek.
Rettegtem magamtól. Rettegtem attól, hogy mégsem üresedtem ki. Hiszen torkig voltam fájdalommal és keserűséggel. Gyenge voltam mindig is, s most az utolsó csepp akaratom is elfogyott. Rettegtem magamtól, hogy elvesztem fejem, és egyszer csak leugrom; nem szándékosan, nem akaratból. Csak úgy. Hogy történjen valami nagy és jelentéssel bíró. És egyre hívogatóbb volt a mély. Remegő térdekkel ittam az arcomon lepergő esőt. A keret bezárult. Utolért a...


A másnapi hírekben kidőlt póznákról, a földből feltépett gyökerű fákról tudósítanak, melyek a város főutait zárták el, bénulásban tartva a forgalmat. Beomlott háztetők, beázott lakások, áram- és víz nélkül maradt családok kálváriájáról hallat a média. A London északi és déli felét összekötő híd átjárhatatlan. Rendőrök, vízi mentősök nyüzsögnek. Tegnap éjjel egy 20 év körüli lány vetette magát a habok közé. Egyelőre nem találták meg a mára már valószínűleg halott lány testét.


Óriásit robbant az ég, mintha csak egy ágyú sült volna el. Biztos voltam benne, hogy a közelben éppen akkor dőlt ki egy fa. Hiába dörrent fel az ég századszorra, a szívbajt hozta rám. Megugrottam, tudatommal együtt egyensúlyomat is elvesztettem. Azt hittem, hogy le fogok zuhanni, s mindjárt bekebelez a feneketlen víztömeg. Abban a pillanatban már nem volt csalogató a mélység, mi több, rettegés öntötte el agyam tőle. De mégsem zuhantam le, pedig már farkasszemet néztem a folyóval, kezeimmel kalimpáltam, ordítottam, összeszorítottam a szemem. Nem akartam zuhanni.
Furcsa volt, rettentő furcsa. Mintha valami lehetetlen hősregény eseményeinek részévé váltam volna; egy kar kapott utánam, húzott visszafele, én pedig onnantól egy másik világba kerültem. Pontosan olyan élmény volt, mint amikor Floyd elvesztése után, kipróbáltam az LSD-t. Ugyanaz a rémisztő és irányíthatatlan érzés ejtett rabul. Mint amikor sikítani akarsz, torkod szakadtából, de egy hang sem jön ki szádon. Sosem mondtam el senkinek, de rengetegszer átéltem már ezt. Az, hogy sokszor komplett őrültként viselkedek, annak az egyetlen alkalomnak köszönhetem, amikor beszedtem azt az átkozott szert. A valóság nem csak hogy eltorzul, de megszűnik. Az érzékszerveim megbolondulnak, megtévesztenek. Hangokat hallok, dolgokat látok, amik nem léteznek.
Apám valószínűleg megölne, ha megtudná. Amit rólam tud csak a lábjegyzék.
Az LSD a téboly maga, az igazi orosz rulett. Halálra szóló élményt kaptam tőle. Hatása pedig felboncolja az agyad. Nincs tőle nyugtod, örökké lesben áll, és bármikor, bárhol újra magával ragadhat negatív élménye. Azóta is üldöznek a visszatérő hallucinációim. Sokat szorongok, ok nélkül leszek ideges, néha pedig olyan mélyről gyökerező dühöt érzek, hogy bárkinek szét tudnám verni a képét, aki szembe jön velem.
Hallottam, ahogy bömbölök, miközben ide-oda dőltem, mint egy élettelen bábu. Valaki állt velem szemben. Magasabb volt nálam. Ő lehetett, aki nem hagyta, hogy a Temzébe vesszek. Egész egyszerűen nem láttam semmit, pedig tudom, hogy nyitva volt a szemem. Egy szál cigarettát dugott a számba, jól jött, még ha fura íze is volt. Csoszogást hallottam. Hogy az enyémet-e, nem tudom. Ajtó nyílt és csukódott. Csak meredtem a semmibe, tágra nyílt szemekkel, vakon.
- Nina, hallod amit mondok? -kérdezte a hang. Bólogattam, de máshol jártam: Még mindig a hídon álltam, a borzongató feketeség közepén, s reszkettem, ahogy monoton ömlött rám az eső.
- Nina, tudod hol vagy? -kérdezte a hang. Megint bólogattam. A London Bridge-en voltam.
- Tudod, hogy én ki vagyok? -kérdezte a hang. Benntartottam a levegőt tüdőmbe, és kimondtam nevét: - Louis.
- Látsz engem, Nina? -kérdezte a hang- Érted amit mondok? -kérdezte a hang. Képtelen voltam bármire is.
Azt hittem megőrültem. Valami furcsa, de annál aggasztóbb állapotba kerültem, amelyből nem volt lehetőségem felébredni. Aztán mégis; döbbenten tapasztaltam, hogy egy meleg szobában ülök.

25 megjegyzés:

  1. Szia! Először is: úristen. Hihetetlen, ahogy írsz, és ahogy az előző részben is írtál. Fantasztikus. minden egyes betűjét imádom a blogodnak. A mostani rész végénél nem tudom, hogy tényleg meghalt-e, vagy nem. Kérlek ne hagyj kétségek között, és remélem minél hamarabb hozod a következő részt. Lenne még egy kérdésem: hány rész lesz még? csak mert nem szeretném, ha vége lenne ennek a blognak, habár tudom, hogy egyszer mindennek vége van. És említettem már, hogy tetszik a rész? :) csak így tovább, és kíváncsian várom az új részt :)
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nusii! Annyira jól esett olvasni, amit írtál nekem!!!
      Még kb. 4-5 rész lesz :)
      Igyekszem, mindjárt kész az új rész!
      Köszönöööööm <3

      Törlés
  2. Jééééézuuussoooom! Mi volt ez? Most szívatsz? Most meghalt vagy nem? NE SZÍVASS! Az agyamra mész! Kéérrrlleeekkk! Könyörgöm neked hogy hozd hamar a részt, mert ÉN vetem bele a Dunába magam, mivel itt nincs Temze. Siess!
    xx.Nono

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szívatlak bébibogyó :D Ott van az utolsó bekezdés, abból kiderül, hogy nem halt meg senki :DD
      Nehogy a Dunába vesd magad, hacsak nem úszni készülsz! :D Sietek, bár tudom későn írok :(
      Na, azért szeress! <33

      Törlés
  3. Hát szia kedves BB! Először is MI A FENE EZ?! :O Én komolyan lesokkoltam, mellesleg sajnálom, hogy az előző részhez nem írtam, de a mai nap nem voltam itthon, amikor meg hazaértem olvastam egy könyvet. Mindegy. A lényeg. Jézusom. Kajak megijedtem, hogy Nina beleugrott a Temzébe..Vagy beleugrott? Mondd, hogy kimentették. És szeretném, ha Louissal minden rendbe jönne! Annak örülök, hogy Nina elmondta az igazat, de látszik nem lett jó vége. Bár ennek nem is lehetett volna. Nagyon megleptél ezekkel a fejezetekkel! Harryn és Jolly-n is kibehűltem!
    Komolyan te vagy az egyetlen olyan író, akinek nem lehet megunni az írását, mert sosem lesz lapos a sztori. Mindig van valami csavar. Valami új! Annyira örülök, hogy anno megtaláltam ezt a blogot! *-* Nagyon imádom! Nagyon jó lett, imádtam!!! *-* Remélem hamar tudod hozni a kövi részt.:)) puszi Gabi Gab.:))<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDDDDDDD Jaj imádlak! Nagyon boldog vagyok, hogy ilyennek értékeled a hülye kis írásomat :))

      Hát, idióta vagyok, hogy csak most válaszolok ezekre a kommentekre, de nem volt rendesen időm :( Az új rész tényleg jön jön jön!!! Holnap már esélyes!!! <333333333333pusziii

      Törlés
  4. ÚÚÚÚRISTEEEEN!! Ne szórakozz már velem, BB! Legelőször tökre meglepődök, hogy ilyen hamar még egy rész, mi történt veled, te lány, aztán meg az első két-három mondat után már azon kell törnöm az agyam, hogy Nina öngyilkos akar lenni???? MIVAAAN???? Szerintem te komolyan élvezed, hogy mindenkinek tépkeded az idegeit, mert én a végére már teljesen ki voltam készülve!!! Istenem, tuti, hogy őrült vagy!! :DD Aztán látom, hogy ez rövidebb rész, na akkor azon pörögtem, hogy most vége? Ezzel van vége? Nem, ez nem lehet. Semmi hozzáfűzés, ráadásul ilyen hirtelen, így? Na jó, ezt még belőled sem nézem ki :) Hány rész lesz még? És milyen hamar? *-* Sieees!! :DD És bocsi a kirohanásért, de így, háromnegyed egykor már nem vagyok teljesen magamnál :DD
    puszi: müzli <3 ^^ Imááádlak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD Igen, amúgy őrült vagyok! Ez tény :D Imádlak te gabonapehely pótló :DDD De ott van a bejegyzés végén, hogy nem halt meg. Miért hiszi mindenki azt, hogy meghalt? :D Imádom, amikor nem úgy értitek a soraimat, mint én :DD Imádlak titeket, de nagyon <33

      Na, már én sem vagyok beszámítható, hablatyolok itt. Sietek most már, irgum-burgum! Naaagy pussz teee <3

      Törlés
  5. Óó, dejóó hogy ilyen hamar jött a friss ropogós rész^^ Csak kár, hogy ilyen rövid, és itthagysz minket ebben a tébolyban...:D
    Nagyon jó lett, bár komolyan megijedtem, hogy Nina kinyiffantja magát.
    És, mivel az előző komim gigahosszú lett, most csak ennyire telik tőlem:D siess:33
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól van na :D Tudod, hogy én már csak ilyen vagyok! :P Nem a komment méret a lényeg :DDDD köszönöm drága xx

      Törlés
  6. Szia!
    Oké, mivel most írtam egy kisregényt, amin úgyis ki fog folyni a szemed, és utána vettem ezt észre, inkább csak annyit írok, hogy ez is nagyon jó lett, bár először komolyan azt hittem, hogy megöli magát :/ Fogadni mernék, hogy Louis mentette meg :)
    Tudom, hogy kábé 1 másodperc alatt jött nekem a 90., de azért siess a folytatással *.* Légyszííí!
    Köszi :)
    Gyémántnyuszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsiiiii, nem siettem a folytatással, de mindjárt megleszek vele!!! Jaj, és olyan drága vagy te is, hogy írsz mindig és ashjdhfdsfk. Na, szeretetrohamom van felétek!!!! <3

      Törlés
  7. A világ legjobb blogja! BB annyiszor leírtam már, de még mindig ugyanazt gondolom: IMÁDOM A BLOGOD! Amiket az olvasásakor érzek/átélek semelyik más blog/írás nem tudja visszaadni! Az az élmény amit nyújt ez a blog leírhatatlan! Kérleeeeeek ne legyen egyhamar vége! Mi fogja pótolni?? Ugye írsz majd egy másikat is? :$ :)
    Xoxo Lottie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lottie, te aranyfalat! Nagyon jó érzés ez nekem, hogy ezt teszi veled az ÉN blogom. Fú, nagyon <3 Hidd el, nekem is nagyon a szívemhez nőtt ez az egész, úgyhogy ha vége is lesz hamarosan, lesz utána valami más, amit remélem ugyanígy szeretni fogsz :)) <3

      Törlés
  8. Hihetetlen. Hihetetlen, ahogy írsz, hihetetlen jó a történet és hihetetlen, hogy a lustaságom ellenére fogtam magam, és kommentet írtam, csak hogy elmondjam, mennyire örülök, hogy van egy olyan fanfiction, ami nem tocsog a nyálban, nem full happy az egész, és még helyesírásilag is tökéletes!
    Gratu :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen, köszönöm, hogy felülkerekedtél a lustaságodon, mert ezzel nekem nagyon nagy mosolyt csaltál a fejecskémre :D Hűűűűű, nagyon értékelem a véleményedet, köszönöm szépen :)) Puszi, BB

      Törlés
  9. a legeslegjobb!!!!
    imádom!!! de még mindig leírhatatlan ahogy írsz, amit kihozol ebből a sztoriból, ahogy kifejezed magad, ahogy leírod mit éreznek. olyan mintha ott lennék!!!! és ez nem az a tömeg gyártmány!!! IMÁDOM!!!
    és remélem nem lesz vége.:(( nagyon szeretem ezt a blogot és téged is.
    Nagyon sajnálom Ninát.. de megértem Louist. De remélem azért még lesz róluk szóó, tudom, hogy nem hagyod ennyiben a kapcsolatukat. Kíváncsi vagyok ki az aki megakadályozta, hogy leessen.:D:))
    Niall és Liam párost meg nagyon imádom!!! de Liam tesója nem szimpatikus:$:DD bántotta Liam-et !!!.__.
    Harry és Jolly párosra pedig naaagyon kíváncsi leszek!!:)*--* olyan aranyosak.
    Zayn és Baily most nem volt, de rájuk is nagyon kíváncsi vagyok:))*--*

    és ahogy Nora Panther mondta: Hogyha ennek a szorinak itt most vége lesz és tuti a Dunába vetem magam!!!:Dd

    Imááádom! Imádlak!! xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fanni <3 Édes drága egyetlen Fenyvesi Fanni! :D Hát komolyan bekönnyezek itt a komidtól... én is nagyon szeretlek, mert olyan kedves dolog ez, hogy mindig vetted (te is) a fáradtságod és sokszor hosszasan leírod a véleményed, a bátorító szavaid, a tetszésedet :)
      Nem engedem, hogy úszógumi nélkül ugorj! :D

      Imádlak <3

      Törlés
  10. Hát szióó Drága! Istenem na most rendesen sokkoltál ám! Tudom ám, miről van szó, de tudod nem akarok túl sokat mondani, ezért is fogom rövidre magam. Tudod muszáj voltam most ide írni neked, nem pedig máshova, és igazából már kellett, hogy kiírjam amit ezzel kapcsolatban érzek. Remélem tudod, hogy mennyire büszke vagyok erre a részre?! Tudod, azt hiszem a blogod történetében ez volt az a rész, ahol éreztem azt amit mindig is akartam. Tele volt érzelmekkel, egyszerűen szóhoz sem jutottam. A lényeg, hogy BÜSZKE vagyok mindarra, ami eddig történt, mindenre, ami ezzel kapcsolatos. Pedig aztán semmi nem köt hozzá, igazából én csak vagyok a te rózsaszínű életedben, de szeretném ha tudnád, hogy én igenis úgy gondolom, még ha ezt eddig le sem írtam, hogy életem legjobb és legszuperebb blogját írtad, és hogy ennek a szuper blognak személyes skálámon ez a része áll a csúcson! Több tízszer olvastam újra. Az ahogyan leírtad, az ahogyan elképzelted. Az ahogyan megalkottad és tele vitted érzelmekkel. Egyszerűen mesébeillően tökéletes lett. Istenem ha tudnád mit is érzek pontosan! De tudod most nem is ez a lényeg. Nem az, hogy én mit érzek, hanem az, hogy mi, olvaóid mit érzünk. Az ahogyan mindezt leírtad, valami olyasmi volt, amit eddig tőled nem olvastam de tényleg! Egyszerűen imádtam!
    Puszillak Drága, millió ölelésem, és aztán hamar a tudtunkra adni mit is tervezel ;)
    Szeri van!!! <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tincsu babaaaa! Úristen, amikor még anno olvastam ezt a hozzászólásod...hát uhh, nem is tudom mit éreztem. Tudod annyira örülök, hogy megismerhettelek, és végül is ennek a sztorinak köszönhető, hogy ez megtörtént :) Annyira boldog vagyok ezért.
      Álmomban sem gondoltam, hogy ennyire mélyen érint ez a rész, és bármilyen hatást is gyakorolt rád, nagyon örülök neki, hogy képes voltam erre. Hiszek abban, hogy igenis összeköt minket mindez, de talán már ennél is több. A millió ölelésedet pedig tudod, hogy élőben kell majd átadnod? :P
      Mást nem is tudok mondani, csordultig vagyok meghatottsággal. Szeretlek.

      Törlés
  11. Istenem! :'( Most akkor meghalt vagy mi van? Rosszul vagyok! Egyszerűen lesokkolódtam amikor olvastam. Érzelmek, gondolatok, emlékezés. A tökéletes rész. De. Mégis annyira nyomasztó, és szomorú. Egyetértek Tincsuuval. A világ le...nem is. Az Univerzum legjobb blogját írod, bár tény és való, hogy nem olvastam el az összeset, de ez felülmúlhatatlan, fenomenális! Csodás. A szóhasználat, ahogy kifejezed magad és a tényleg VÁRATLAN fordulatok. Az, hogy amikor olvaslak, annyira ott érzem magam. Mintha ott lennék, én is a történetben. Butaság, igaz? :) Mindegy. Te vagy az írói példaképem, és mit nem adnék érte, hogy úgy írjak mint te. Csodás. Viszont valamitől már félek. Ha vége lesz a blognak. És én úgy érzem, hogy nemsokára vége lesz. Pedig örökké tudnám olvasni. Mikor elolvasom az utolsó részt, szerintem kifog szakadni a lelkem egy kis darabja. Mondd BB, ugye tervezel következő blogot, ha ezt befejezed? Kérlek.
    Ezermegegy csók, Bori :)

    VálaszTörlés
  12. Őszinte leszek, ezt a részt végig bőgtem. Ugye nem róla szól az a cikk? Nem halhat meg, remélem, hogy Louis tényleg ott volt. Bár félek csak képzelődött :/. Nagyon átjött ez a rész, imádom, még akkor is ha szomorú. Sajnálom, hogy nem tudtam az előző részhez írni. Remélem, hogy még rendbe fogják hozni a dolgokat mert ők együtt a legjobbak. A Harry és Jolene rész nagyon tetszett az előzőben és Niall meg Liam nagyon édesek, de Liam tesója nem szimpatikus /vajon miért? :O xD/ A lényeg, hogy örülök, hogy egyszer ráakadtam a blogodra és elkezdtem olvasni. Ehhez foghatót még nem olvastam, az írás stílusod egyedi. Fantasztikus író vagy. Jó lenne, ha ennek a blognak sose lenne vége, de tudom hogy ez lehetetlen. Örülök, hogy olvashatom ezt a történetet. Mi előbb hozd a folytatást, mert megőrülök a kétségbeesésben! :)

    VálaszTörlés
  13. Húú de rég írtam (dührohamok miatt meghatározatlan időre eltiltva a géptől). Szóval összetömörítve mindent, ez egyszerűen képtelenség! Vagyis, valószínűleg az, csak a felfogásához még nem vagyok teljesen jól. Egyszerűen annyira szíven ütött, mikor olvastam, hogy szó szerint rádőltem a Do-ra (öcsike). Persze nem díjazta, úgyhogy visszalökött a helyemre és elém vágta a tabom.
    Neeee! Csak ezt tudom mondani. Amikor van két reménytelen ember, akik utálják egymást az elején és a végén meg összejönnek, akkor azt illik összetartani. Mert így a szerelem és minden más szertefoszlott. Mikor én írok, innentől már csak mély depresszió jöhet. De most, életemben másodszor, ujjongva várom a pozitív fojtatást, mert ezt már nem bírjuk idegekkel! Egy két szomorú rész, amin pityereghetek s majd feltöltődök tőle, majd a Happy Ending!
    De azért megjegyezném azt a fontos tényt, hogy te úgy írsz, mintegy író. Talán nem ezután valami más témát is kipróbálhatnál. Te képes lehetsz újat alkotni (a te blogod volt az első, amit ilyen nagy élvezettel olvastam). Imádunk :*

    Lux (Please, I want everything to be okay with them, if the world is so shitty sometimes)

    VálaszTörlés
  14. az baj hogy én semmit sem értek? :O
    vagyis nagyon remélem, hogy úgy van ahogy én azt sejtem!! :D alig várom a folytatást!! olyan jól írsz! :) puszi!

    VálaszTörlés
  15. Drága BB!:)
    Ma sem csalódtam, imádom ezt a rejtelmességet és persze a "depis" stílust is. Izgi!
    Nagyon várom az új részt, remélem ismét meglepsz majd valamivel!;)

    Sajnos vége a nyárnak, de biztos vagyok benne hogy suli időben is szakítok időt a blogodra!

    Puszi, Zsófi:)Xx

    VálaszTörlés