2013. április 17., szerda

Egy kis ízelítő

A hétvégén jön az új rész, ha nagyon belejövök, akkor kettő is :) A zenetárt is frissíteni akarom, továbbá már az új blogomon agyalok, amihez majd szeretném a véleményetek kérni. :) Addig is, itt egy kis előzetes a következő részből...


"Bár kicsit késünk Pogo-val, még éppen időben sikerül felkutatnom kényelmetlen maskarámat, de a színpadhoz vezető úton megállítanak. Az a fickó az, akinek olyan fura neve van, éppen ezért én mindig átkeresztelem. Szotyinak hívom, mert örökké szotyolát töröget. Habog valamit félhangosan, közben pedig rám sem néz, elmerülten mered mobilja kijelzőjére.A lényeg: James az öltözőben vár. Fontosnak tűnt, hogy odamenjek. Baljós érzésem támadt, de kinevettem magam érte. A koreográfia tökéletes, begyakoroltuk, a ruháink megérkeztek. Mi baj lehet? -tettem fel könnyen a kérdést. Aztán megkaptam a választ.
- Te most szórakozol velem? -hadonászok karommal a levegőben. Franco, Daisy és a többiek arcát fürkésztem. Mindentudó aggodalommal pislogtak rám. Egész egyszerűen nem akartam elhinni ezt az egészet."

"A pasi a csuklómat szorítva elszántan menetelt, egyenes háttal, felszegett fejjel. Senkinek sem köszönt, ahhoz túlságos is be volt gőzölve. A dzsekije ujja alól kibukkanó n betűt figyeltem újra. Ebbe temettem figyelmem, aztán csak arra kaptam fel a fejem, mikor megálltunk, én pedig Louis hátának ütköztem. Csuklómat bilincsként szorító ujjai ellazultak, rám nézett, és csak annyit mondott: - Bízd rám szivi! -azzal eltűnt egy hatalmas szürke ajtó mögött."



2 megjegyzés:

  1. Jó volt az ízelítő, de a valódi fejezetek jobbak :/
    Úgyhogy ne lazsálj! ;P
    Gyémántnyuszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hékás, nem is lazsálok :( Látod? Már fent is van az új rész, hehe :)) Puszi Gyémántnyuszi

      Törlés