2013. november 13., szerda

97. rész: Nyomot hagytál

Nagyon erős fájdalmat éreztem, előbb csak ott, ahova a golyót kaptam, aztán egyre csak terjedt, olyan volt mintha tűzforró víz marná le a bőrömet, s így a kín hamar a csontomig hatolt. A színek egyre inkább eltorzultak, a szürke felhők mögül kibukkanó kék eget zöldnek láttam, Niall arca narancsos színben úszott, kezeimen feketéllt a vér. Nem akartam elhinni; meg fogok halni? Mikor már elviselhetetlenné kezdtek fajulni fizikai fájdalmaim, hirtelen minden fogyni kezdett. Minden érzés. Kellemes meleg ölelt körül, mégis fáztam. Egyre homályosabban, tompábban láttam, látóterem mind keskenyebbre szűkült össze. Ekkor elkezdett a fejem zsongani, halkan, de iszonyat szédítően. Nagyon jó érzés volt, egészen euforikus. Nevetni akartam, de nem volt erőm. Képtelen voltam megérteni miért zokog felettem az öcsém. Annyi mindent akartam mondani, de bárhogy próbáltam egyetlen szót sem tudtam megformázni ajkaimmal. A tömény, sós vér marta torkomat. Sajnáltam, hogy egyetlen szavát sem értettem öcsémnek. Csitítani akartam, megnyugtatni, hiszen remekül éreztem magam, tényleg. Pillekönnyű voltam, mintha lebegnék, aztán eltűnt Niall kisfiús arca. Küzdöttem, de aztán álom zuhant a szememre és hirtelen sötét lett minden. Dermesztően sötét és jéghideg.

Szemhéjam ólomból volt, alig tudtam felnyitni. Egyszer-kétszer sikerült, de aztán mindig visszazuhantam a sötétbe. Ajtó csukódást hallottam, pakolászást, emberi beszédet. Minden akaratomat belefektettem abba, hogy ki tudjam nyitni a szemem, s lám egyszer csak megjelent előttem egy halvány sárga felület; gyanítom a plafon lehetett az. Rettentő érzés volt, ahogy kapaszkodott belém az öntudatlanság, s erőszakkal rángatott maga felé, hogy újra a rabjává tegyen. Hártyás, elhalóak hangok voltak, melyek körülvettek, tekintetem pedig sehogy sem tudtam elmozdítani a plafonról. A szokatlan ingerek furcsa rémületet válthattak ki belőlem, mert éreztem, hogy magától vonaglik a testem. Ilyet életemben nem tapasztaltam: nem voltam ura saját reflexióimnak. Tudatom hevesen tiltakozott minden ellen, amit a testem művelt. De hiába. Fehér, maszatos árnyak suhantak el mellettem, iszonyú halálfélelem tört rám, amin az sem enyhített, hogy egy meleg kéz szorította az enyémet. Lehetetlennek tűnő érzések, gondolatok, nevek zúdultak a fejembe, mire különös nyugtalanság fogott el.
- El sem hiszem, istenem! -szipogta valaki. Hasonlított Niall hangjára, de kicsit más volt.
- Ki... -fogalmam sincs mit akartam mondani, de hiába is, mert egyszerűen elfelejtettem hogy kell beszélni.
- Doktor úr! Doktor úr! Hallotta?
Szóval kórházban volnék? Élek? És ez a lelkes fiú, aki a kezemet fogja, az öcsém? Kérdéseimre hamar választ kaptam: sikerült lassan a fejem oldalra fordítani. Nem fogtam  fel a látottakat.
- Nem szabad felzaklatni, előbb hagyni kell, hogy részlegesen visszanyerje az öntudatát.
Én csak néztem Niallt, aki folyamatosan motyogott nekem, figyelmen kívül hagyva az orvos intését. Végtelenül boldog lettem, mert annyira jó volt látni őt. Bár kicsit gyötört volt az a babaképe, de vízkék szemei változatlanul angyalian és szeretni valóan meredtek rám. Ezernyi dolog motoszkált bennem, és nem értettem, miért nem tudok kibökni annál többet, hogy: - Te...
Az öcsém feszülten harapdálta ajkait, nyirkos tenyere reszketve simogatta homlokomat. Mosolyogni akartam, úgy, hogy a szám a fülemig érjen, de nem ment. Ez sem. És ezután egy harmadik férfihang ütötte fel a fejét a számomra behatárolhatatlan térben. Nagyon ismerős volt, de sehogy sem jöttem rá, kié lehet. Hangosan és ingerülten beszélt, a doki pedig csak mondta és mondta a magáét.
- Nyugodjon meg, ez ilyenkor normális. A teljes éberség elérése nem zökkenőmentes folyamat. Értse meg, a kóma ezen -hogyismondjam...
- Úgy mondja, hogy ne kelljen kiszótáraznom a szavait!
- Szóval a kómának ez a típusa a legsúlyosabb. A tudomány e téren elég gyér tényeket tud felmutatni. Eset tanulmányaink, bizonytalan következtetéseink vannak csak. Orvostan ide vagy oda, sok múlik a szerencsén és a csodán, már ha hisznek benne.
- Ne hantázzon! Mi lesz most vele? Felépül?
- A gyógyulás megjósolt esélyeire nem tudok biztosat mondani. Nina súlyosan zavart állapotban lesz egy ideig, napokig, esetleg hetekig. Feltehetően beszéd- és mozgászavar fog fellépni nála, ami főként az idegrendszer károsodásának mértékétől függ. Folyamatos kontroll alatt tartjuk, és jó pár vizsgálatot kell elvégeznünk, hogy egy hangyányit is megtudjunk állapotának súlyosságáról.
- Nem, ezt nem hiszem el! Elhallgat valamit! Fogadjunk, hogy tudja, milyenek az esélyei! És egyáltalán, mik ezek a rácsok az ágya két oldalán? Miért vannak a lábai leszíjazva? Ki engedte meg, hogy ezt tegyék vele?
- Uram, attól, hogy kiabál, nem leszünk előrébb. Először is kímélni kell a beteget a szélsőségesen erős ingerektől, értem ezalatt azt a fülsértő hangerőt, amelytől zeng a terem. Másodszor is a rács és a szíjak azért kellettek, mert az utóbbi három napban Nina nyugtalanná vált, mocorgott és majdnem leesett az ágyról.
- Jó, értem. De...akkor is! Kérem! Legyen őszinte, és ne áltasson! Ön szerint felépül? Vagy nagyobb a valószínűsége, hogy maradandó szervi károsodással kell  tovább élnie?
Ajtó csapódott megint, úgy vélem a doki és a kiabálós fickó elhagyták a helyet. Jobb is, úgysem értettem egy kukkot sem.
- Azért hívtam ki, mert nem akarom, hogy az öccse hallja. Nem bírná ki a rossz hírt. Szóval? Kérem! -erősködött.
A doki végigsimított őszesedő szakállán, aztán megadóan felsóhajtott.
- Nézze, véleményt csak a statisztikák alapján tudok mondani, és mindent egybevetve a teljes gyógyulás esélye minimális. Attól félek a lány vegetatív állapotba esik. De kérem, ne adja fel a reményt! Hinni kell, másképp nem működik! Nehéz idők kezdődnek, legyenek türelmesek és legfőképpen: lelkileg roppant erősek.

Mintha napokat aludtam volna át, úgy ébredtem. A plafon sokkal élénkebb sárga volt, a fénytől hunyorognom kellett. Más volt a helyzet, mint korábban. Tudtam, hogy hol vagyok, és azt is, hogy hol voltam: kómában.
- Most már minden rendben lesz. Itt vagy velünk! -puszilgatta kézfejem Niall. Végre minden szavát értettem. Sőt. Azt is hallottam, hogy az ajtón kívül nagy volt a mozgolódás; talán engem jöttek meglátogatni. - Hogy érzed magad, hm? -kérdezte üde tekintettel. Nem tudtam válaszolni, koncentráltam, de az ajkam éppen csak megrezzent. Kétségbe esve és tanácstalanul néztem öcsémre, akin láttam, hogy bármit megtenne azért, hogy segíthessen valahogy rajtam. Abban a pillanatban viszont Niall elengedte a kezem, és a nyíló ajtó felől beszűrődő hang fele kapta a fejét. Az a hang volt az, amelyik az orvossal olyan ingerülten veszekedett, s amelyik azóta is ott motoszkált az agyamban.
Abban a pillanatban biztossá vált egy valami: a szobába a végzetem lépett be, és értem jött. Attól a pillanattól kezdve, ahogy belém vájta karmait a felismerés, minden romba dőlt. Többé már nem tudtam ki voltam és vagyok.
- Szia Delaney! -mosolygott rám az az összetéveszthetetlen arc, amely mindig is kísértett, s melyet nem hittem, hogy látok még egyszer ilyen hű valójában. Agyam felrobbanni készült, kiszorult az utolsó csepp levegő is a tüdőmből. Floyd volt az, de hogy lehetséges ez? Nem őrülhettem meg ennyire!
- Nino, mi a baj? -simított végig karomon Niall. Hűvös nedvesség csordogált arcomon, s csak meredtem Floydra. Floyd meghalt - mondogattam magamban.
- Megismersz, ugye? -kérdezte aggódva, majd rosszat sejtően hátrált pár lépést az ágyamtól. Arcának minden egyes szegletét megvizsgáltam, biztos akartam lenni benne, nem-e megint csak képzelődöm. Az élethű vonások viszont nagyon is valódinak tűntek. Mi történik velem? Ki szórakozik? Ez valami morbid tréfa?
- Nem ismered meg Floydot? -kérdezte Niall. Ordítani akartam válaszomat: De hisz' ő már halott!
A teljes összeomlás veszélye fenyegetett, ezt az egyet szilárdan éreztem. Mintha semmi lennék; mintha megrekedtem volna a múlt és a jelen között. Fogalmam sem volt arról, ki vagyok. Hiába ült ott mellettem az öcsém, kezdtem beleőrülni a tudatba, hogy nincs egyetlen szilárd pont sem, amibe kapaszkodhatnék. Épp most csúszik ki lábam alól a talaj, és fogódzkodó híján magával sodor és én zuhanni fogok. Tudom. És még csak földet sem fogok érni.
Hiszen Floyd meghalt. Ahogy kattogtak előre a másodpercek a faliórán, úgy lettem benne egyre biztosabb, hogy ez nem álom.
- Floyd...-mondtam ki, mire az említett és öcsém arca is felderült.
- Igen, igen ő! -nevetett örömittas pajkossággal, hogy végre beszélni kezdtem. Floyd pedig azzal szelíd, bálványozó pillantásával meredt rám.
- Ő meghalt -számon csak úgy kisuhant a döbbenetes kijelentés. A levegő tűhegyes szilánkokra fagyott, az öcsém és Floyd arcáról pedig villámgyorsan eltűnt a vidámság, s helyette elterült rajta a dermedt riadtság.
- M-miket beszélsz? -törte meg Niall a fájdalmasan hosszú csendet. Éreztem, ahogy visszanyertem a beszéd képességét, s szinte akaratomon kívül bugyogtak fel bennem a szavak egymás után.
- Miért van itt? Miért van itt, amikor már rég meghalt? -száraz számon csiklandozva folyt végig sós könnyem. Esküszöm, eszem ágában sem volt sírni. Nem értettem Niall miért bámul rám halálra válva, mintha szellemet látna. Abban a szent pillanatban Floyd kirontott az ajtón és orvosért kiabált. Néhány további idegőrlő pillanat után futva érkezett meg a fehér köpenyes fazon, méregetett, hümmögött, a pupillámba világított, aztán kérdezgetett. A látásomról, a hallásomról, a nevemről, számokat adatott össze velem. Iszonyatosan irritált tekintete, amivel talán a vesémig is látott. De még inkább bosszantott, hogy hülyeségeket kérdezget, ahelyett, hogy megmagyarázná mi történik velem. Hogy lehetséges az, hogy egy nem élő ember hozzám beszél?
Fehér maskarájának gallérját igazgatta, miközben latinul halandzsázott, majd azzal nyugtatta a jelen levőket, milyen biztató előrelépés az, hogy károsodás nélkül visszanyertem a beszéd készségemet.
- Nino, figyelj csak! -hajolt hozzám egészen közel Niall- ma nagyon sokan eljöttek ám, hogy meglátogassanak téged! Apa, anya, az ikrek, Baily-ék és még Liam is.
- Szerintem ezzel várni kellene egy kicsit! -szólt közbe az orvos, majd megkérte Niallt, hogy kicsit álljon hátrébb az ágytól. Babrált egy kicsit az infúziós tasakkal, aztán megint rám szegezte ráncokkal keretezett tekintetét.
- Nina, tudja, hogy melyik városban van?
- Londonban.
- Mit gondol, miért került kórházba?
- Meglőttek.
- Milyen hónap van?
- November.
- Meddig volt kómában?
- Nem tudom, néhány napig? Egy hétig? -néztem rá bizonytalanul, arckifejezése viszont tiszta félelmet csiholt bennem. Sütött róla a döbbenet.
- Egész pontosan - nyelt egy nagyot- 346 napig volt mély álomban.
- Micso...
- Április van, és ez egy dublini kórház. Hölgyem, autó balesetet szenvedett. Nem emlékszik semmire? -meredt rám kerek szemekkel.
Nem akartam elhinni a sokkoló információkat, hiszen teljességgel lehetetlenek. Vagy kettéhasadt a tudatom, vagy valaki nagyon kegyetlen viccet űz velem.
- Nem, ez nem igaz. Hazudik -rázom a fejem, de tiltakozásom ellenére a doki sajnálkozóan összeszorítja ajkait. - Niall? -szólok neki, mire riadtan odaguggol mellém- Mondd meg neki, kérlek! Mondd meg neki, hogy mi is történt valójában! Hogy azok a bűnözők téged akartak lelőni, de én megmentettelek.
- Fogalmam sincs miről beszélsz, Nino! -nyöszörgött- Sajnálom. Talán csak álmodtad, hm?
Álmodtam? A szokatlan gondolat új távlatokba repített, éket ütött koponyámon, de akkor sem engedtem neki teret. Nem álmodtam, nem vernek át! A képtelenség pedig megerősödött bennem, amikor belép a szobába Ő. Ámulatba estem, ahogy bevonult, olyan fenséges volt. Megkönnyebbülten felnevettem, de belém szorult a kacaj, amikor hirtelen rám villantotta jeges tekintetét. Idegen volt és borús. Mintha egy páncél venné körbe. Úgy festett, kínszenvedés számára, hogy itt kell lennie. Kelletlenül lépkedett el az ágyam végéhez, majd egy barátságtalan vigyort erőltetett halvány kreol arcára.
- Nina, bemutatom neked Louis Tomlinsont! -szólalt meg Niall, s csillogó tekintettel emelte tekintetét fel a fiúra.
- Szia Nina! -intett, s rögtön le is sütötte a szemét. Egyszerre tűnt túl büszkének és szégyenlősnek.
- Ő mentett ki a kocsironcsokból, és hozott be a kórházba -folytatta a narrátor szerepét Niall.
- Ismerem őt, most miért csináljátok ezt velem? -hangom berekedt. Tomlinson mogorván bár, de érdeklődve figyelt.
- Tényleg? Honnan?
Hatalmas gombócot kellett lenyelnem, hogy csillapítani tudjam magam.
- Hiszen ő a barátod, ahogy Harry, Liam és Zayn is -mondtam remegő hangon, és valamiért már előre tudtam, hogy ez sem lesz igaz.
- Ki az a Harry? Zayn inkább a te barátod, Liammel pedig nem is beszélek már igazán -csóválta fejét öcsém, szája tátva maradt.
- Bocsánat, de nekem dolgom van. Ha nem bánjátok, én most megyek -bökött Louis az ajtó fele, majd biccentett az orvosnak és eltűnt. A szívem éktelen hangos robajjal hasadt darabokra. Minden miben hittem, nem is létezett. Vajon túl lehet ezt élni? Fel lehet fogni ép ésszel, hogy a halott szerelmed sosem volt halott, s hogy az ember, aki a világot jelentette sosem ismert? Hogy minden perc, mozdulat és emlék csak illúzió volt? Csupán agyam elrugaszkodott szüleménye.
Ahogy ezekre ráébredtem, nyomban elkezdtek halványodni fejemben a képek és a hangok: a One Directionről, ami sosem létezett, Los Angelesről, a táncolás érzéséről, Keane-ről és Beth-ről, a szomorú zongoraszóról...szóval hirtelen azon kaptam magam, hogy minden eltűnt. Majdnem nyomtalanul...
Üdv a valóságban, a poklok poklában. Hamis életet "éltem", kegyetlen átverés volt az egész. De végül is élek. Meghaltam, mégis élek.
- Mára elég volt! -vonta össze szemöldökét a doktor. Niall zavartan pislogott rám.
- Kérlek mondd el ki voltam! -súgtam neki könyörögve. De nem tehette. Mennie kellett, neki is, és Floydnak is. Louis-t örökre elvesztettem, de Floyd él. Nem tudom lehetne-e ennél tragikusabb bármi. Szóval ilyen érzés a tévhitek és a leggyönyörűbb álmok szögesdrótos csapdájából kiszabadulni. Fáj. Üt. Mar. Éget.

Napok teltek el kínzó felismerésekkel, s próbáltam nem belefulladni a könnytengerbe. Vad, hajmeresztő dolgokat tudtam meg az életemről. Floyd egy lábtöréssel és néhány műtéttel megúszta az autóbalesetet. Nem mellékesen Floyd szerelmes belém. Egy pár vagyunk. Niall egyetemre jár. Amíg én álmodoztam, a legjobb barátnőm, Baily két csöppségnek adott életet. Néhány napos siránkozással beletörődtem, nem volt sosem Keane nevű ismerősöm, s Harry Styles nem létezik, viszont kettő van belőle. Ők a Harland ikrek, Niall legjobb barátai. Meglepő módon sosem tudtam táncolni, akrobatikában viszont bravúros voltam. A szüleim nem váltak el, és anyámmal sosem volt rossz a viszonyom. Zayn az egyik legjobb barátom, Liam viszont csak a szomszéd fiú. Dublinban élünk mindannyian, Nina Horan pedig állítólag egy nagyszájú, flegma, szókimondó és lusta lány: legalább én önmagam maradtam.
Csont és bőr voltam eleinte. Sápadt bőrömön csak úgy világított citromsárga, lenge nyári ruhám. Niall örökké gyönyörűnek hív, pedig aligha van így. Hosszú, rögös út áll előttem, hogy újra életerős és teljes értékű lehessek. Azt mondták ilyen súlyos kómából nem szokás felépülni, de én fel fogok. Az érzékszerveim tökéletesen működnek, járni is egyre könnyebb, a kezeim viszont egyelőre képtelenek engedelmeskedni akaratomnak.
Rossz ötletnek tartottam ezt a felhajtást, amit a vissza- és hazatérésemre szerveztek. Hatalmas volt a rokonság, láttukra kezdtek régi, valódi emlékek felderengeni bennem. Egyet viszont még az öcsémnek sem mondtam el; hogy valami nagyon szorosan, és szakíthatatlanul Louis Tomlinsonhoz köt. Mert ez a hosszú álom nem tűnt el nyomtalanul. Azóta újra- és újra próbálom felidézni mindazt, amit vele átéltem, még ha csupán a képzelet tette is volt. Mára már kihevertem a sokkot, hogy vége, nincs, nem létezik, de attól még neve nem tágít a fejemből: Louis, Tomlinson, Tommo, Répakirály, Répafej.
Mindenki engem vár odalent, a szépen megterített asztaloknál, amelyeken káprázatosan virágcsokrok sorakoznak. A szobám pontosan olyan, amilyen "előző életemben". A kilátás is változatlan. A nagy diófára néz, ami alatt most ott áll Ő. Mondtam Niallnak, hogy ne hívja meg, őt végképp ne, de lelkesedésében észre sem vette, hogy komolyan gondolom. De mégis itt volt. Egy roppant csinos lány oldalán. Úgy tűnt, boldog vele, és ennek kicsit örültem is, meg nem is. Az ablaküvegnek döntöttem homlokom, és nem vettem le a szemem róla. Nem érdekelt, hogy a vendégsereg miattam van itt. Csak egy valakit akartam, hogy itt legyen. Azt a valakit, akinek láttam édes arcán a meleg mosolyt, amiről azt hittem az enyém volt. Csakis az enyém. De ez a Tomlinson nem az a Tomlinson, még ha ugyanúgy is néz ki. Valami összetört bennem, még egyszer, utoljára. Alig tudtam állni már a lábamon. Mozdulatlan fejtartással bámultam ki a maszatos üvegen és gyűlöltem, ahogy a forró könnyeim végigszánkóztak arcomon. Szeretlek, az istenért, de éppen most ébredtem rá, hogy sosem léteztél. Mégis megtanítottál valamire; arra, hogy milyen érzés az, mikor valaki annyira hiányzik, mintha kitéptek volna lényemből egy darabot. Úgyhogy egyet mondhatok most, hogy nem vagy már: sohasem foglak elfelejteni, mert nyomot hagytál. Kézjegyedet szívem őrzi.


Nos, ez a pillanat is eljött. Nem kevés időt töltöttünk együtt: a bloggal, egymással, veletek, Nináékkal. Van bennem egy apró kis bánat, hisz ki szereti a búcsúzást? De ennek a történetnek itt vége szakadt. A búslakodás helyett azonban örüljünk, hogy megtörtént. Remélem ti is így gondoljátok, én nem bántok egy percet sem, amit a What's Up Horan olvasásával töltöttetek. Mert az, hogy a blog íródott, sokban nektek köszönhető. Nagyon sokan írtatok, támogattatok. Rengeteget segített, ezért nem győzöm megköszönni, hogy ilyen nagyszerűek voltatok! Türelemmel és megértéssel viszonyultatok hozzám, nem sürgettetek. A szívemhez nőttetek, tényleg. Boldog vagyok, hogy ilyenben lehetett részem. Ma, 2013. november 13-én 127,5 ezer kattintással és 95 rendszeres olvasóval fejezem be ezt a blogot. De nem akarok elköszönni tőletek, mert hamarabb hallani fogtok felőlem, mint gondolnátok. Megígértem, hogy nem hagylak  itt titeket. Nem sokára találkozunk!
Ölel és puszil titeket: BB

37 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon ritkán szoktam írni, bár mindig sóvárogva vártam a következő részt. (tudod, én vagyok aki rajzolgatott xD)
    Először is, a rész: hát úristen. Ilyen befejezésre senki nem számított.. Esküszöm, ebből filmet kéne forgatni mert olyan zseniális.. *-* Nekem mindig a Nina-Lou páros volt a kedvencem, és most jön ez a plot-twist :c hát el se tudom hinni..
    Egyébként pedig nem akarom befogadni hogy ez tényleg az utolsó rész! :( Annyira imádtam <3 Köszönöm hogy szórakoztattál bennünket 1 (vagy 2?) évig! Két blog volt eddig ami nagyon tetszett és végig olvastam, és ez az egyik, a kedvencem <3 Mindig úgy vártam a részeket:) Valamiért Nina helyébe képzeltem magam mindig, illetve olyan akartam(és most is) lenni, mint ő.
    Szóval imádtam ezt a blogot és tényleg sajnálom hogy vége van:(
    Remélem nem bántad, hogy ilyen keveset kommenteltem, de mire elolvastam egy részt, már mindenki leírta, amit gondoltam :D (És bocsi hogy ilyen össze-vissza írok csak mostanában nagyon szétesett vagyok meg hangulatváltozásaim vannak:/)
    Szóval tényleg kiadhatnád ezt könyvbe, a szüleim grafikusok szóval össze is állíthatnák xD
    A lényeg hogy imádlak a blogoddal együtt és remélem minél hamarabb olvashatunk valami újat tőled :)
    Sok puszi: Lya xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lya! Igen, tudom ki vagy! Hogy is felejthetnélek el téged, és a csodás rajzaidat? Azóta is ott virít az otthoni szobám falán a Louis-s rajzod :))
      Úgy érzem inkább én tartozom köszönettel, de komolyan! A sok biztató komment és a sok kedves szó... Annak meg végképp nagyon örülök, hogy Nina ennyire hatással volt rád, és mintegy példaképre leltél benne. Ez a legnagyobb dolog! És nem kommenteltél keveset! Hálás vagyok azért, hogy velem voltál :)
      Úristen, a szüleid tényleg grafikusok???? OMG ez mekkora már! Akkor már értem honnan van ekkora tehetséged. Szívesen kiadnám ha lenne merszem, időm és pénzem. Ha más nem csak annyi példányban, hogy tudjak mindenkinek adni, ki olvasott és szerette a történetet :)
      Már nincs sok hátra és kiderül, mibe vágom a fejszém ;)
      Sok-sok puszi, BB

      Törlés
    2. :D egy csöppet sem tanítottak rajzolni soha, illetve az egyik bátyám úgy rajzol mint egy ovis xD szóval nem feltétlen amiatt van.. :)
      Már nagyon kíváncsi vagyok!! hujujuj <3 :D

      Törlés
  2. ez ... ooo ... jo is meg nem is ... tetszik is meg nem is ... megdobbento lett a vege es faj a szivem :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szabad, hogy emiatt fájjon, várd ki mivel készülök! :) puszi: BB

      Törlés
  3. Annyira jó volt olvasni a blogod, és még mindig nem tudom elhinni, hogy ez volt az utolsó :/ Rossz ám, hogy Louis nem Ninával van.. imádtam őket együtt :) Furcsa lesz, megszokásból tuti nézegetem majd 1óránként még a blogodat :D Alig várom már az új ötleted:)))) Imádtam az összes részt egytől egyig! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Evelin! Nagyon örülök, hogy így gondolod! Aranyos vagy, köszönöm szépen neked is, hogy itt voltál és sokat írtál nekem :) Remélem az új ötletemet is csípni fogod! ;) Puszil: BB

      Törlés
  4. ez most így, ez komoly? amúgy én valami hasonló végre számítottam, csak mondjuk nem így, hanem úgy, hogy mondjuk ezt a történetet Nina írta, vagy valami hasonló. De amúgy annyira számítottam egy ilyenre! de hihetetlen jó lett, és annak is örülök, hogy Nino nem halt meg. Jajj, annyira rossz, hogy vége van :( Louis és Nina annyira jó volt együtt, kár, hogy végül nem maradtak együtt. Viszont ez a One Direction-ös csavar meglepett, arra tényleg nem számítottam. Egyébként pedig nagyon örülök, hogy anno rátaláltam a blogodra, hogy elolvashattam és része lehettem, bár nem az elejétől. Örülök, hogy mindig sikerült valami csavart beleírnod, és hogy sosem volt sablonblog, annak meg pláne, hogy Louis-os ^^ szóval, köszönet mindenért, a blogért, az írásaidért és a hihetetlen történetért, aminek minden egyes apró betűjét és szóközét imádom :)<3 remélem, hogy lesz új történeted, és hogy annak is részese lehetek :)
    xoxo
    Annie
    U.i: köszönet még egyszer mindenért^^<3♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Annie! Igen, komoly...az a befejezés, amire te gondoltál az is elég király lett volna, ilyesmi eszembe sem jutott, látom ravasz vagy te is! :D
      Jaj, nagyon-nagyon aranyosakat írtál, jól esnek nagyon, de nem kell megköszönnöd semmit :) Köszönöm, hogy írtál nekem és "nyomot hagytál". Igyekszem nem sokat késlekedni már az új blogommal :)) Millió puszi neked <3

      Törlés
  5. Azt hiszem, bennem mindig is úgy fog megmaradni ez a történet, hogy Nina elmegy az öccsével turnéra, összejön Louis-val, segít Keane-nek, szakítanak Louis-val, Harry és Jolly, Zayn és Baily összejön, Nina pedig meghal. Nekem az illúzió volt a valóság, és a valóság az illúzió. Valahogy nem tudom felfogni, hogy ez az egész nem történt meg. Olyan furcsa ez, így, most.
    Kétségtelenül érdekes és megdöbbentő vége lett, ami nem is boldog, nem is szomorú, de nem is semleges, hanem furcsa. És talán ez a legjobb befejezés ennek a történetnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csil, teljes mértékben együtt tudok veled érezni, magam is furcsának tartottam, és még most sem hiszem el, hogy leírtam, amit leírtam. Bennem is ugyanígy, kitörölhetetlenül él az egész sztori, épp, ahogy Ninában is...
      Köszönöm, hogy olvastál, hogy még most is itt vagy. Remélem a másik blogomban is látlak majd :)

      Törlés
  6. :***********
    Drága! Oké, nem szeretnék kisregényt írni, hiszen amit leírnék, te úgy is tudod, mármint tudod, mennyire örülök, hogy részese voltam ennek, hogy megismertelek, és minden más, többek közt, hogy mennyire szeretlek téged, és minden csodás dolog, hogy mennyire imádtam a törtnetet, hogy ez a vége mennyire a szívemhez nőtt, vagy 3x újraolvastam, és egyre inkább tetszett, szóval drága, <3 . mindössze csak ennyi lenne, mert bármit mondanék, azt te egyszer már olvastad drága, és hiába nem írom le, remélem te azért nagyon jól tudod :) Szóval drága, nagyon sok puszim küldöm, legyél nagyon büszke erre a befejezésre, minden időt megért! Beszélünk még! :) Puszi! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tincsu, tudod, hogy imádlak. Szerintem nem is mondok többet. A többit megírom neked :) <3333

      Törlés
  7. BB, én nem..én komolyan nem tudom, hogy mit kéne írnom. Ez a blog. Az első számú kedvencem. Igényesen megírt, nem sablonos, a szereplők szépen kidolgozottak és egyszerűen nem lehet nem imádni. Beleszerettem, és meghalt. És annyira fáj, hogy vége. Most ülök és..talán sírok (?) pedig nem ingerszegény környezetben növök fel és élek. Bár nem is tudom, hogy ez sírás-e. Néha egy kósza könnycsepp lefolyik az arcomon aztán percekig bámulom a fejlécet. Nem vagyok képes feldolgozni azt, hogy vége. Talán amíg nem fejezted be, és olvastam csak úsztam a boldogságban és eszembe sem jutott, hogy egyszer vége. Végleg vége s most, hogy elolvastam az utolsó mondatot, az utolsó szót, az utolsó betűt tudatosult bennem, hogy én egy éven keresztül álomvilágban éltem. ha szomorú voltam lehet, hogy megnevettettél s nemritkán a blog "vállán" sírtam ki magam. De vége. Vége, s e véggel együtt vége egy korszaknak is. Tovább kell lépni, bár a gombóc a torkomban valami olyasmit motyog, hogy ez nem lesz olyan egyszerű mint gondolom. BB. Csodálatos író vagy! a fogalmazás, a szóhasználat, az érzések és a változatosság, csak néhány szó ami téged jellemez. Soha ne hagy abba az írást. Köszönöm, ígéreted beváltottad meggyógyítottad a szívem, azonban most egy új sebet hagytál rajta. Elég mély, nem tudom, hogy túlélem-e a dolgot addig amíg meg nem jönnek a mentősök, bár várható volt talán eléggé felkészültem rá tudat alatt. Szóval BB köszönöm, hogy oly sok helyzetben segítettél tudtodon kívül. Köszönöm, hogy megírtad ezt a csodát. Imádom ezt és imádlak téged. Várom az új blogot, csak még ki kell hevernem ezt.

    xx, Ro

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt szépen leírtad, én ezt nem tudtam így megfogalmazni, de teljesen egyet tudok veled érteni. ^^

      Törlés
    2. Hű Ro, szép kis levelet írtál nekem! :)
      A szavak, amikkel jellemeztél nagyon jól estek. Ha tényleg ennyire sokat jelentett neked a történetem, én nagyon boldog vagyok. Nem szeretném, hogy elfogjon a bánat, mert vége, inkább gondolj arra mosolyogva (!) hogy lesz ennek még folytatása, még ha gyökeresen más is. Nina él és virul, én pedig bármikor az ölembe vehetem a laptopomat és újra vad kalandokba sodorhatom, ha akarom.
      Örülök, hogy vigaszt és kellemes időtöltést is nyújtottunk Nináékkal. Hatalmas eredmény ez. Nagyon vigyázz magadra, és készülj fel, mert jövünk! :)
      Már nem kell sokat várni! Puszijaim és ölelésem küldöm! BB

      Törlés
  8. Szia!
    Képzeld, egyszer olvastam egy történetet. Egy bandáról szólt, olyan furcsa japán csapatról. Egy kicsit hasonlított ehhez, a szereplői ugyanis állandóan hullámoztak a mély- és a csúcspont között. A végén két alternatíva közül lehetett választani: az egyik vég boldog volt, a másik szomorú. Hát, amikor a végére értem ennek a résznek, rájöttem, hogy mindegy, hogy elfogadom-e magamban ezt a befejezésnek, mert az előző fejezet vége is kiábrándító.
    Mindenesetre azt hiszem, ezzel nem elvettél Ninától valamit, ami az övé volt, hanem esélyt adtál neki a tiszta lappal kezdésre. Ha jobban átgondolom, a végső helyzetből már talán sosem állhatott volna teljesen két lábra, ahogy a Louis-sal való kapcsolata sem. Ha őket kettejüket nézzük, ez egy tökéletes újrakezdés - Nina azonban már tudja, mi a tét :)
    Amit sajnáltam, az az, hogy a Niall-Liam páros, a Baily-Zayn páros és a Harry-Jolene páros is odalett ezzel.
    Ennek ellenére nem bánom, hogy annyit izgultam értük, mert az egy másik történet volt, és kereknek is érzem, mégha Nina halálával ért is véget.
    Összességében nagyon jó volt olvasni, tényleg van hozzá tehetséged :)
    Írnék még egy csomó szépet, de őszintén szólva nem nagyon jutok szavakhoz...
    Egyszóval gratulálok mindenhez, és sok sikert kívánok a következőhöz! Már alig várom :3
    Gyémántnyuszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó Gyémántnyuszi! Köszönöm, köszönöm! Remekül elcsípted a lényeget! Azt a lényeget, amire szeretném majd felhívni mindenki figyelmét a folytatás elején: hogy nincs veszve semmi, csupán mindent elölről kell kezdeni, de már óvatosabban (vagy épp elszántabban?) A többi párocskát én is rendkívül megkedveltem, úgyhogy lehet megpróbálom néhányukat részben-egészben, vagy ahogy sikerül, de "megmenteni"... kiderül.
      Tényleg köszönöm szépen a sok-sok tartalmas hozzászólást. Nagyon jól meg tudtad fogni mindig a dolgok lényegét, mintha az egész káoszban csak te lennél az, aki fentről, egészében látja át a dolgokat.
      Nagyon örülök, hogy itt voltál, és remélem, hogy a továbbiakban is sikerül kiérdemelnem a látogatásod és hozzászólásaid!
      Nagy ölelés: BB

      Törlés
  9. Szia!

    Szóval - mély levegő, kifúj - először is szeretnénk bocsánatot kérni, amiért még eddig soha-soha nem írtam neked. Próbáltam keresgélni az okokat, de egy normális magyarázatra sem akadtam a fogaskerekeim között, szóval inkább hagyom is az idétlenkedést. Egyszerűen csak sajnálom. Továbbá azt is bevallom, hogy nem tudom mikor csatlakoztam a történetedhez, mert hol olvastam, hol pedig itt hagytam, de aztán mégis volt valami ami folyton visszarángatott, és azt sulykolta, igen ezt olvasni kell, mert nagyon jó! Aztán már nem is figyeltem a címekre, a fejezetekre, csak olvastam és sodródtam az írásoddal. Szeretem a stílusodat, a srácok karaktereit, élethűen voltak kidolgozva, normális emberi tulajdonságokkal felruházva, "átlagos" mégsem sablonos cselekményszál, valami olyat értek ezalatt, hogy tényleg bele tudtad magad képzelni miközben olvastad, soha nem volt olyan pillanatom, hogy igen ez valószínűleg soha nem történhet meg senkivel.
    Sok fanfic problémája, hogy nem tudnak egyszerre több szálat mozgatni, leragadnak egynél és ezzel akár olvasókat is veszítenek, és természetesen kiaknázatlan lehetőségeket. De te nem ilyen voltál! Hohóóó nagyon nem! :D :D
    Minden kis részletet kifestettél, imádtam a Zayn- Baily párost, Harry kis báránykáját, hogy Niall és Liam nevét már ne is említsem, és a többiekét, még a Horan tesók szüleire, és oly sok másra is odafigyeltél. Nagy-nagy köszönet érte.
    Persze Nina és Louis már teljesen más tészta volt, azt hiszem Ők voltak az igazi szerelmespáros. Sok szenvedéllyel, hévvel, vérlázító őrlődésekkel, és még több:" Mi a fenét kell még cirkuszolnotok, egymás nélkül olyanok vagytok, mint egy vonatszerencsétlenség, lássátok be, és legyetek végre együüüüt a fenébe is már" felkiáltással. De nem csak a szerelem arcai mint olyan volt ábrázolva, hanem családi kötelékek, testvérek, szülők, karrier, mocskos kis ügyletek, apró kis elszórt tanítások, és ezt mind meg is találjuk, ha tényleg figyelünk.
    Tudom, hogy minden történetnek eljön a vége egyszer, de ez mindig rossz. Tudom, hogy megvariáltad a szálakat, és mindig csavartál egyet, de bevallom őszintén erre tényleg nem számítottam. Sajnáltam is, meg nem is, hogy így majdnem minden "elúszott".
    Mindenesetre imádtam tényleg, ez egy különleges történet, egy kiváló írótól, és csak bátorítani tudlak - na nem mintha sokat érne a szavam- hogy írogass még, akár fanfic, akár fiókiromány, vagy világmegváltó terv, szerintem érdemes és kell is.
    Tényleg sajnálom, hogy nem írtam eddig, de most azt hiszem elég jól pótoltam. :D És természetesen, én is alig várom, hogy halljunk felőled! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ezennel köszöntelek itt, Szofi! :) Nem számít, hogy mikor nem írtál, az a lényeg, hogy most írtál. És ezért nagyon hálás vagyok. A kisregényed olvasása közben végig mosolyogtam. Tüneményes vagy, és az a sok szép, ami rólam és a blogról írtál, hát húúú, el sem merem hinni. :D
      Vonatszerencsétlenség :DDD Ez nagyon tetszett!
      Nagyon-nagyon köszönök mindent, rengeteget jelentenek a te szavaid is! Azt pedig remélem, hogy a következő blogomnál nem csak az uccsó résznél látom majd a nevedet :)) És jól írtad: "majdnem minden elúszott." Ez is tetszett. Majdnem minden, igen.
      Bízom benne, hogy fogsz még sodródni a firkálmányommal! :) <3 BB

      Törlés
  10. Hello.
    Minden nap elolvastam azt a mondatot:"Vagy minden csak illúzió volt?" Számítottam rá, volt egy ilyen érzésem, mégse akartam elhinni. Túlságosan is távolinak tűnt a gondolat. De most.. Tudtam. Úgy tudtam! A 96. résznél sírtam el magam, mert ma olvastam el, ahogy ezt. De.. Most fogalmam sincs mit kéne még írnom. Ülök, és sírok. Ennek a blognak is vége, megint egy csodálatos blogot fejeztem be, és megint sírok, megint fáj. Fogalmam sincs miért.
    De nem akarok kisregényt írni. Viszont még valamit akartam Harryről és Joleneről. Mivel.. róluk nem írtál. Minden odaveszett. Nem gondolod, hogy fölöslegesen pocsékoltad az időt?
    Ha időpocsékolásnak is nevezném - soha nem fogom annak nevezni - akkor is gyönyörűen írtad, és vezetted végig a történetet! A favourite blogomnak vége. Bele kell törődnöm, nem? Próbálok.
    Soha ne hagyd abba az írást!
    Nonoo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hey, Nonoo!
      Nem, nem, nem! BB nem akarta, hogy sírj! :( Nem szabad! Ígérem helyrehozom, jó? :) Nem hinném, hogy időpocsékolás volt a Harry-Jolene páros, sőt. Őket tartom az egik legobb ötletnek, mert személy szerint imádtam, ahogy Harry azon kapja magát, hogy egy átlagos külsejű, kissé fura, visszahúzódó kiscsajba szeret bele fülig. Szóval nem, ők kellettek bele. És honnan tudod, hogy odavesztek? Ha Nina álmodta őket, lehet, hogy a valóságban is van egy ilyen páros? Vagy hozzájuk hasonló? ;)
      Törődj bele, tündérbogár, de csak semmi lehangoltság! Mindjárt jön az új blog, amit még nem tudom hogy mennyire sikerül majd beütemeznem az életembe, és egyáltalán, hogy összeáll-e a fejembe a történet, de igyekszem.
      Nem fogom abba hagyni, becsszó!!! <3 xx BB

      Törlés
  11. Szent ég!!!! Komolyan megbőgettél. Nem gondoltam volna, hogy ilyen vége lesz...csak egy álom?? Nem volt igaz? De...de annyira...ahhww...én ahhh.:( Édes Istenem...annyira...Jézusom. Nem találok szavakat. Komolyan. IMÁDTAM A BLOGOT!! Az összes közül a kedvencem volt! Sőt miért beszélek múlt időben? Még mindig az. Tudtam, hogy az az illúzió szócska nagy szerepet fog játszani a történet végében, de akkor sem számítottam erre. :( Imádtam a történetet, imádtam Ninát, imádtam Louist, imádtam Harryt, imádtam Zaynt, imádtam Liamet, imádtam Niallt, imádtam az összes karaktert, kivéve a Wilo gyereket, de így, hogy vége a történetnek még őt is imádtam és hiányzik.:( <3 Nem tudom mi lesz velem Nina és Louis páros nélkül.:( Miről fogok most ábrándozni a suliba? Min gondolkodjak annyit? Remélem hamar hozod a következő blogodat, mert már most hiányoznak a furfangos fejezeteid.:D Már, hogy lehetne bánni egy percet is amit erre a blogra szántam??! Én biztosan nem bánok egy pillanatot sem. Imádom a blogot!!! *-* Köszönöm, hogy olvashattam! Remélem egyszer a könyvedet olvasom.;) Mert hidd el képes lennél egy könyv megírására. Én lennék az első számú rajongód.:D Már most az vagyok.:D<3 Tényleg nagyon imádom ezt a blogot.!! Most már nem írom, hogy siess ahogy tudsz a kövivel. Vagyis, de...siess ahogy tudsz a kövi blogoddal.;D puszi Gabi gab.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj Gabi Gab, tünemény vagy. Köszönök mindent, tényleg; hogy annyit írtál és amilyen lelkes voltál engem is motiváltál :) Remélem a jövőben is olvasóm maradsz! Ne aggódj, lesz még min gondolkodnod a suliban egy-egy uncsi órán :P Imádlak, sok puszi: BB

      Törlés
  12. Sziia BB.:)❤
    mikor feltetted már aznap elolvastam.. azóta minden nap feljövök..de soha nem tudok mit írni.. nem jutok szóhoz. vége. még nem fogtam fel..
    minden nap amikor feljöttem megnézni hogy van-e új rész, elolvastam azt a kis sort hogy ' minden csak illuzió volt?'.. valahogy sejtettem hogy ez lesz a vége.. de hogy ilyen szépen rávezeted.. ahogy megírtad.. csodálatos!! imádtam/imádom! mindig is ez lesz a Best Blog Ever.!:)))
    nagyon köszönök Neked mindent amit adtál a bloggal együtt!! nevetés, sírás.. minden!
    nagyon, nagyon hiányozni fog!! biztos vagyok benne hogy még egy hét múlva is meg fogom nyitni és végig fogom nézni az összes fejezetet. sőt. szerintem mégegyszer elfogom olvasni!:))
    szóval mégegyszer nagyon köszönöm!! csodálatos vagy!!
    további sok sikert az írásnhoz mert remek tehetséged van hozzá!!
    puszii Fanni xx❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fanni! :) Nagyon örülök, hogy ennyire szeretted a blogot! Én is köszönöm, hogy nem voltál rest és írtál, sokat jelentett. Borzasztó aranyosakat írtál, majdnem megkönnyeztem :') szipp-szipp... Maradj az olvasóm drága, várlak vissza! <3

      Törlés
  13. Nem tudom abbahagyni a sírást...nem megy. Addig, amíg fel nem tetted az utolsó részt, nem hittem, hogy ilyen erősen kötődöm a bloghoz. NINCS egyetlen olyan nap, amelyen ne olvasgatnék legalább egy részt! Annyira hiányzik az az izgulás, s olykor-olykor remegés, hogy vajon mi lesz a következő bejegyzésedben....mert mindig fordulatokkal teli irományt tettél közzé. Az unalmas órákon a füzetembe firkálgatok idézeteket meg.... nagyjából mindent!:DDDdd Azonban az utóbbi napokban csakis ezeket: #what'supHoran? #thebest #forever :33, #Nina, #Louis, # Niall, stb...:-P Esténként MINDIG EZ A BLOG jár a fejemben.... Sokkal jobb, mint az átlag, sokkal színesebb a szivárványnál és érdekesebb az ÖSSZES filmnél (kivéve a This is us:DDDD) Szóval....remélem minél előbb hallunk még rólad akár egy új fanfic.ben, akár a What's up Horan? könyv változatában....mert nagyon TEHETSÉGES VAGY (gondolom ezzel nem mondtam újat :D ) :)))
    Ui.: Szörnyen sajnálom, h eddig nem kommentelgettem, de annyira lekötött az írásod, h sokszor el is felejtettem, h létezem:DD Annyira magával ragadó a történeted:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, atyaég, kedves névtelen! Nagyon megleptél. Ennyire szíven ütött a vége? :( Hú, ha meglenne a történet kinyomtatva, tutira elküldeném neked, rajzolnék is rá meg minden, csak hogy felvidítsalak! Ezek után azért remélem, majd a folytatás is megtetszik :) Köszönöm, hogy most írtál, és életjelet adtál magadról és arról, hogy te mennyire szereted a blogot! Hálás vagyok érte, és nagyszerű vagy! :) Sok szívecskét küldök neked: BB

      Törlés
  14. Nem nagyon tudok mit írni.
    Amikor múlt héten megláttam, hogy "BEFEJEZVE" először sokkot kaptam. Ültem néhány percig a monitor előtt, és csak néztem ki odabentről. Majd mikor észhez tértem, elkezdtem olvasni. Kiguvadt szemekkel, olykor magamban káromkodva, megkönnyezve olvastam végig, majd amiikor elértem A RÉSZHEZ, amikor Nina felkelt, és kiderült mennyi ideig volt kómában, és, hogy előző szerelme ott van, életnagyságban előtte, azt hittem begolyóztam vele együtt.. De aztán kiderült, hogy Nino-Louis soha nem volt, soha nem is lesz, és megint sokkhatás ért. Amint a végére értem, hivtam barátnőmet, és kiakadva, szinte ordibálva meséltem el neki, hogy az EGÉSZET csak ÁLMODTA.. Ő is lesokkolt, pedig ő csak annyira ismerte ezt a történetet, amennyire én elmeséltem. A reakciója ez volt: "B*zd ez komoly? Ezt nagyon jól megcsinálta. Az egészet álmodta? Hát ez kibaszottul jól ír!"
    Még mindig, és talán soha nem fogom tudni felfogni, hogy álmodta, hogy vége..
    Nagyon sok szép emlék köt ehhez a bloghoz, mindig is imádtam olvasni, és az alaptörténet is eszméletlenül tetszett/tetszik.
    Nagyon fáj, hogy többé nem tudok sikítozni, amikor meglátom az új részt..
    DE, nagyon szépen köszönöm, hogy ennek az egésznek a részese lehettem. Eszméletlenül írsz, csodásat alkottál, s remélem hamarosan újra olvashatok valamit tőled!
    Minden jót kívánok!!
    Szandra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szandi! Én is...azon a délutánon, amikor megírtam az utolsó részt, annyira furcsán éreztem magam. És amikor lezártam az utolsó mondatot is a ponttal hát majdnem elsírtam magam. Nem is igazán tértem magamhoz. Innen is puszilom a barátnődet :D Nos, igen, tudom sokkot okoztam sokaknak ezzel a véggel, de a fogadott kishúgom konkrétan megálmodta ezt a véget, és mikor elmesélte egyszerűen lenyűgözött: tudtam, hogy ennek kell lennie a befejezésnek, történjen bármi. Szeretném, ha majd az új történetnél is sikítoznál, ha új rész lesz fent :D
      Köszönöm a kedves szavaidat :)) Puszil: BB

      Törlés
  15. MIABÚSFASZOOOOOOOOOM?!
    Már elnézést a kifejezésért. ahh. kurvajóóó, imádlak, és jaaaj, bárcsak ilyne kitartó és tehestéges lennék!:* totál lesokkoltál, ezzel a befejezéssel... az egész csak álom volt... jaj, nem bírom. kikészültem. már órák óta elolvastam, de még mindig nem tudok egy összeszedett gondolatmenetet leírni, még mindig feldolgozás alatt van az információ:DDD
    Volt valami Louban, ami arra utalt hogy elindult valami, de tudom, hogy hiú ábrándokat kergetek/kergetünk, mert nem akarsz második évadot. És igazad is van, a második évadokkal az a baj, hogy tönkreteszik az elsőt... bár tudom, hogy te még ezt is tovább tudnád fokozni.
    Szóval imádtam elejétől a végéig olvastam, és nem bántam meg, mert az általam olvasott regények 80%-ánál jobb volt. Nem akarod kiadatni?:DD tuti megvenném:33
    Remélem, hamarosan hallok felőled, meg az új blogod felől. Azt se bánom, ha nem fanfic, ezt a történetet se azért szerettem a végén, mert a fiúk voltak benne, bár tény, hogy azrt kezdtem el olvasni.
    Millió puszi,
    Crazie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD Crazie!!! De örülök neked!
      Nem emlékszem, mondtam én olyat, hogy nem akarok második évadot? Mindegy is, mert lesz :) Nagyon remélem, hogy nem fogja tönkretenni az elsőt, már csak azért sem, mert a két blog teljesen különálló történetet alkot így, hogy ez csupán egy álom volt, egy mese.
      Igazság szerint több ötletem is van, és egyszerűen nem tudtam dönteni, melyiket írjam meg végül, de előbb tartozom nektek azzal, hogy hozom ennek a folytatását. Számítok rád a következőkben is dilibogyó! :D Addig is csóóóóók xx

      Törlés
    2. Asdhdjssjsdjshajajdhdjajajsdfggjkksj*__________________* LESZ MÁSODIK ÉVAD?! Akarom!!! MOST!!! Basszus, Bayz, akkor se tudnál elkergetni a blogodtol, ha vasvillaval üldöznélXDDDDDDDDDDD alig várom.! Nem akarlak siettetni... Ja de. Sieeees*-* xx, Crazie

      Törlés
  16. Hú. Hát vége. Emlékszem, amikor még a Neon-on véletlenszerűen kattintgattam a blogokra, és amikor a tiédbe beleolvastam, egyből eltettem a könyvjelzők közé. Imádtam. Minden egyes részt izgatottan olvastam, egyik se volt soha unalmas. Nina és Louis története fantasztikus volt, hivatalosan is ők lettek a kedvenc fanfiction párom! A vége... Igazából nekem nagyon-nagyon tetszett, mert nem a szokásos szomorú vég, hogy Nina meghal. Erre sohasem gondoltam volna, hogy az egészet csak álmodja. De igaza van Ninának, hiába "csak" álmodta, sok mindent megtanult abban az "életben". Iszonyúan tetszett ez a blog, ha lesz időm újra elolvasom. Erre a blogra mondom azt, hogy soha nem fogom elfelejteni. Képtelenség!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, igen. A neonos kezdetek. :) Tök fura...:)
      Juuuuuuj, de örülök, hogy Nináék a kedvenc párosod! Nagyon jó olvasni a véleményed, és boldog vagyok, hogy így gondolod. Hamarosan lerántom a leplet az új blogomról, és remélem, hogy megtetszik majd az is ;) xx BB

      Törlés
  17. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    VálaszTörlés